香港睇醫生網首頁
[ 會員#19593 ] David Yip

有關尿道問題

病患者男 - 29歲

你好,早排發現去小便時總會有一點刺痛,又經常想去廁所。睇過醫生,佢幫我檢查過前列線又話冇事。但就總係每次去完都會感到拿拿地咁痛,又一日去差不多10幾次廁所。

但最近就去完廁所拿拿地痛既感覺就消失左,又無咁成日想去廁所,次數都由一日10幾次變左7次左右。咁係咪代表我的炎症已經好緊啦?但就每次小便都總會有開叉,上下分左2條咁,同埋去完之後總有1,2滴尿滴出嚟我條內褲度。咁想知究竟我係仲有發炎呀定係有其他問題?如果係發炎,究竟係尿道炎,前列腺炎定膀胱炎呀,定其實只係條尿道內結焦搞到有野阻擋,令到我小便分叉呢?而且我亦有穩定交往對象,如果跟佢有性行為會否影響到病情,另外,有一次同佢有性接觸時,不知是否有扭親下體,會唔會都係因為呢件事而令到有呢d徵狀出現嫁?

有點影響到我的日常生活,而且令我亦感到心情大受影響。勞請解除我的憂慮。


您好,從病症看來是慢性前列腺炎。應該已是在好轉的階段。小便分义在泌尿學看來不是大問题。又這病可是由性行為引起的。

葉維晋医生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved