香港睇醫生網首頁
[ 會員#25467 ] ms yan

頭暈

病患者女 - 48歲

您好

我去年有一晚半夜突然覺得好頭暈,連睜開眼睇嘢都跟住旋轉。之後有睇普通科醫生說是耳水不平衡,再輾轉睇耳鼻喉專科說是前庭神經炎。食藥後有好轉,但一直仍有暈的感覺,覺得右後耳常有嘢旋轉。
之後睇了幾位耳鼻喉醫生亦有做了檢查,照腦mri, 聽力,眼震測試都話正常。做body check 做正常。
但暈嘅感覺無消失過。睇其中以上醫生話係心理問題。我想請問這個情況會同心理有關嗎?是否需要睇精神科?

我本身睡眠質素唔好,好易失眠。再加頭暈問題真係令好困擾。唔知應該向哪個方向尋醫。

ms yan
張逸和醫生回覆:
 9/25/2022
你好Miss Yan, 謝謝你的查詢!

長時間暈眩, 做過了很多檢查和見過了不少醫生也解決不了問題, 明白對你也非常困擾。

如果已經排除了耳石等等問題 , 這個症狀在精神醫學上 也是非常普遍, 和焦慮情緒或者壓力有關。 也有很多患者會覺得好似踏不實地下,手腳無力。不用擔心, 精神科醫生可以幫到你!
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved