香港睇醫生網首頁
醫療劵

高正東醫生

Dr KO CHING TUNG, HELEN

註冊專科:婦產科
高正東醫生 名片
Dr KO CHING TUNG, HELEN Name Card
Tel:
2399 7812

緊急服務:
其他資料:

  # 31467
Palpal 報告:
10/14/2020 6:57:36 PM
• 診症日期 : 2020年10月12日
• 求診目的 : 婦科疾病 陰部不惜
• 診金收費 : ~ $ 800
• 輪候時間 : 需預約等候頗長
• 光顧經驗 :隨機方便嘗試
總評 2.3
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 5
經歷詳述:
到此看病全因普通科醫生介紹,其後上網睇過留言評價,十個有八個都鬧。我本著叻的醫生通常係寸d試下。點知真係中招。

我睇左3日完全冇好到。都算,始終唔係神醫,唔一定好的,講返睇的經過。

約左4點3, 我4點3準時到,等得黎登記,4點5, 本身想去厠所,姑娘唔俾話有可能要照超聲波,好,我忍下,4點7問下仲有幾耐到,佢話15分鐘,ok我等多陣。結果5點3先有得睇,醫生冇講過要照超聲波,提都冇提過。姑娘係未知我咩病亦唔係大肚,就覺得我要忍尿一個鐘?人道嗎?

最激氣都未算呢d. 醫生係一定有經驗既,係濶太咁樣,可能我又男仔頭,佢只係會問我有冇性行為,我話冇,佢係不停質疑我,話親密d都冇?下,我黎睇醫生,想醫好,有必要講大話咩!? 然後佢話俾d葯膏我,我問係咪冇葯食?佢可能覺得我冒犯左佢,佢話“咁你黎睇,係期望d乜?“ what? 黎睇就梗係想好返啦。然後佢問我要不要轉介我去社會衛生科?我心諗,what? 點解?我似冇錢睇醫生?定我有咩問題?我只答唔使。

一般人,睇醫生都好有禮貌,因為尊重醫生professional, 亦係想佢幫自己。呢位正東醫生,確實係寸得黎,唔尊重自己,冇醫德,冇同理心,跟佢既姑娘亦是。其實好醫生,姑娘唔會太衰,反之亦然。

一個葯膏,一樽消毒葯水 收700 唔係貴,係睇你唔好,浪費時間,你想俾人寸下,可以去既。做好心理準備,上網睇下人點講。
簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧

  # 18689
雷太 報告:
6/9/2014 11:56:51 AM
• 診症日期 : 2014年6月5日
• 求診目的 : 婦科疾病
• 診金收費 : ~ $ -
• 輪候時間 : 需預約等候片刻
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 5.6
專業態度 :
 6
對症下藥 :
 5
診金合理 :
 6
經歷詳述:
醫生笑容太假, 吾夠尊業, 卵巢多囊症治療會有禿髮(毛髮稀疏)症狀, 佢話無, 診所姑娘態度勁差, 白鴿眼, 全程黑面, 無禮貌, 令人反感, 最後决定終止檢查, 找另一位仁醫!
簡評:
個人觀感- 有欠詳盡、耽誤病情
經歷過程- 需要自己主動提出較多的諮詢
推介意見- 本人絕對不會再作光顧

  # 35736
鄭小姐 報告:
10/18/2022 12:31:14 PM
• 診症日期 : 2022年10月16日
• 求診目的 : 生育問題 小產
• 診金收費 : ~ $ 1200
• 輪候時間 : 需預約準時
• 光顧經驗 :隨機方便嘗試
總評 5.3
專業態度 :
 2
對症下藥 :
 6
診金合理 :
 8
經歷詳述:
之前產檢到診幾次,經歷正常,始終是看醫生都不特別講求服務態度,姑娘正常沒有特別差/好。

今天因流產完成後仍有不適再次到診檢查,最後向醫生查詢索取幾天假紙,因正在出風癩及經常見暈及易累,身體頗為不適,惟醫生堅持只開一天。
我明白此舉對醫生有可能有難度,但她分別叫我看皮膚科及有暈就看內科,又說要平衡僱主方面,更質疑說早兩天能出街(看中醫)即是無大礙,她的解說及質疑無疑對我造成傷害。其實她說不能就可以,沒有必要亦沒有權限質疑病人的身體狀況不適。如有下次產檢會再另覓選擇。

簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧

  # 34602
陳小姐 報告:
4/25/2022 1:29:42 PM
• 診症日期 : 2022年4月23日
• 求診目的 : 婦科疾病 流血
• 診金收費 : ~ $ 1500
• 輪候時間 : 需預約等候頗長
• 光顧經驗 :其他網絡途徑
總評 1
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 1
經歷詳述:
痴線, 全香港唔係得佢一個識睇婦科!!!d姑娘冇禮貌都算, 當佢地做個診所姑娘冇醫德
早2日去睇婦科(因有流血), 約左12:15要等都正常, 因為可能前面有客人遲到, 一等等到13:30.
入到去同佢講情況我都預左要做超聲波, 之後佢話出去等等轉頭做超聲波同柏氏.
等左幾個字入到去做完呢2樣就去番診室講解, 串到一d都唔覺得佢有醫德, 完全睇唔起人!!!
1) 佢話3個月要再番黎check, 我就問佢係急到要3個月內一定要做多次定係夠3個月之後做都得, 佢答我"我唔明你問咩喎, 聽日又係叫3個月內, 1年之後又係叫3個月之後" 當下心諗洗唔洗咁講野, 你淨係答我冇咁急, 到期3個月之後就可約一日黎check都得嫁姐.
2) 佢話要番黎check多次, 我就問佢如果check多次可唔可以入醫院check, 因為其實我保險經紀都suggest我今日去醫院check有得claim, 但我諗住如果check一次就得咁算啦唔claim, 因為如果touch wood做手術的話, 之前既診金都有得claim. 咁佢移家話要check 第2次咪問下佢可唔可以入醫做, 其實個經紀叫我問果陣, 我都淆淆地廢事要求多多, 但個經紀話病人有權咁做, 同埋一般request左d醫生都會明白, 肯去, 如果唔係我買醫保黎做咩. 以下係對話:
佢: 我唔明喎, 你想入醫check d咩呀
我: (當下我都o左, 唔通係我問錯) 下, 咪你話第2次需要check既野變左係醫院囉
佢: 我先小人話你聽, 我係醫生, 唔係做保險, 唔係一定間間保險公司都有得claim, 如果保險公司問到點解你診所有得做, 要去醫院咁我點答. 你係診所check 都唔係貴千令2千蚊攪點, 到時入院check左claim唔到果到成7-8千蚊.
我: 姐係我可以簡去醫院做啦, 咁我再打黎book時間
佢: 你之後再打黎book時間呢, 我地姑娘唔會再打比你re-cfm個booking嫁, 如果移家book埋先話打比你re-cfm
我: 好呀 唔該晒 就出左門口
嬲到, 你理得我claim唔claim到姐, 移家我有權要求去醫院check, 如果你係單純懶得去醫院check而要咁樣睇唔起人既, 你大可以型d答我唔係好嚴重既case你唔會去醫院幫病人check, 咁我都冇咁嬲, 仲覺得你有性格可能會照睇/直接搵第2個醫生囉.
睇佢真係好bad feeling, 大家都係女人, 黎得睇醫生都係需要求助, 希望搵個值得信任同溝通到, 比到專業意見既醫生睇.
但係佢d對話同態度真係仲低賤過冇學歷既人. 我嬲到連下一次既覆診都唔會搵佢做, 寧願搵過第2個醫生都好過佢!!!
希望大家三思!!!!!

簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧

  # 33660
Ms lee 報告:
11/14/2021 11:12:54 AM
• 診症日期 : 2021年11月13日
• 求診目的 : 皮膚疾病 聯針
• 診金收費 : ~ $ 3000
• 輪候時間 : 不設預約等候片刻
• 光顧經驗 :隨機方便嘗試
總評 1
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 1
經歷詳述:
呀媽撞到個頭去睇醫生
一去到就話要聯2針
都算喇
傷口又唔先清潔
一嚟就打麻醉,然後聯針
聯完亦無再清潔傷口
紗布膠布都無張
就咁開紙去急症等照頭
仲問返我媽要唔要藥
大佬,你係醫生,唔係你決定洗唔洗食藥咖咩
聯針一開始話要千幾,原來藥又要另外再加幾百差唔多一千
得Losec, volteran, levo
最後埋單二千幾
但完全唔值呢個價

簡評:
個人觀感- 診效不顯、收費不稱
經歷過程- 求診病人實在太多,等候需時
推介意見- 本人絕對不會再作光顧

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved