香港睇醫生網首頁
忻財敏醫生

忻財敏醫生

Dr YAN CHOI MAN

註冊專科:婦產科
忻財敏醫生 名片
Dr YAN CHOI MAN Name Card
Tel:
23696930

緊急服務:
其他資料:

  # 33145
Dorothy 報告:
8/27/2021 9:24:14 PM
• 診症日期 : 2021年7月23日
• 求診目的 : 婦科疾病 畸胎瘤
• 診金收費 : ~ $ -
• 輪候時間 : 需預約等候片刻
• 光顧經驗 :本網評譽參考
總評 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 10
診金合理 :
 10
經歷詳述:
上網見到忻醫生口碑唔錯 就決定搵佢做手術!
打咗忻醫生私人電話問問 電話裏頭都感受到佢嘅自信同親切 於是就打去診所預約見醫生

忻醫生有醫德 知道我冇保險claim 比咗discount減輕咗父母嘅負擔T^T

睇過其他畸胎瘤手術經歷分享 可能會痛 暈 嘔 但幸運地冇發生喺我身上 手術後真係冇唔舒服 第三日就出院

休養期間成日驚呢樣驚嗰樣 忻醫生都會耐心覆whatsapp 佢真係好care病人

因為體質問題 肚臍聯針嘅線溶解唔到 傷口唔埋口 忻醫生都盡心盡力處理 想我可以快啲好番

診所姑娘都好友善同盡責
簡評:
個人觀感- 仁心仁術、醫德高尚
經歷過程- 醫生會從病人出發去提供意見
推介意見- 值得向有需要人仕推介

  # 25569
Brittany  報告:
3/5/2018 11:27:52 AM
• 診症日期 : 2018年3月3日
• 求診目的 : 婦科疾病
• 診金收費 : ~ $ 1200
• 輪候時間 : 需預約準時
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 8.3
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 8
診金合理 :
 7
經歷詳述:
I consulted Dr. Yan on 3-March. And found that I have 6 Uterine fibroids. Two of them are big 4-6 cm, and 4 of them are small. I found that Dr. Yan are in a hurry very much. I would like to ask more questions, but nurse quickly told me to leave. totally spending time around .... 5-10 mins. Although I know most of the woman have uterine fibroids but I'm really scared. I booked 2-June to come back check again. Dr. Yan, I appreciate your professional, but I really hope that you can spend more times.. ( such as ask patient : any questions ? ) or let the patient ask questions, I know you are busy very much. But to think more about the patient is very important. Thank you for your time on 3-March you consulted me. At this stage, I would like to know the actual size of my uterine fibroids . Thank you !
簡評:
個人觀感- 有欠詳盡、耽誤病情
經歷過程- 診証時間極其急趕,快來快去
推介意見- 可能人夾人緣自己衡量

  # 24881
CC 報告:
10/19/2017 1:41:35 PM
• 診症日期 : 2017年9月1日
• 求診目的 : 婦科疾病
• 診金收費 : ~ $ -
• 輪候時間 : 需預約等候片刻
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 10
診金合理 :
 10
經歷詳述:
偶然間發現自己生了多個子宮肌瘤其中一個有17CM。因此開始尋找醫生了解做手術事宜。睇左一些醫生,但全都照完超聲波後統一答案說我有多個子宮肌瘤並中一個十分大需要做手術。尋找醫生其間我在綱上查到人家留言到忻醫生好好及有WHATSAPP,因此我盡管一試發問問題,意想不到的得到回覆。其後我查了診金及其他收費相比我之前睇的醫比生收費便宜,所以決定一試預約診症。

在檢查過程中感到忻醫生做事很細心,如找出一些較大粒的肌瘤逐粒去量度SIZE,先前睇的醫生只會提及最大那粒及其它相對細粒的肌瘤只是順帶一提。其二是我見到忻醫生把超聲波相片打印出來及手繪畫了一張肌瘤分佈圖(最初以為他是給我看及解釋)原來是給他自己KEEP RECORD(可能我太多子宮肌瘤原故)。這些全都是照完超聲波後及未開始商討動手術事宜前做的動作,診症還拿出模型給我詳細解釋。與我先前我睇的醫生這些事完全沒有做到。

由發現肌瘤、尋找醫生以至手術事宜全都是我自己一人決定及安排,過程其間情緒十分不安,很擔心怕自己選擇及決定錯誤。雖然是第一次與忻醫生見面,感受到他的認真工作態度及處事手法,可以給我一個安心及能令我很放心請他給我做手術的感覺。

忻醫生的做手術的手勢很好,到出院時我只需食一些止痛藥,自己便可應負一個人辦理出院手續及回家。康復情況我比我預期快,手術後一星期多少少已經可以和家人食飯聚會,他們也擦覺不到我剛做完開肚手術。(由始到終我都沒有告訴家人怕他們擔心)

日後如果有朋友問我找忻財敏醫生診症或做手術是否好, 我會毫不猶豫回答放心把你的病交給忻醫生處理吧。
簡評:
個人觀感- 醫術精湛、鉅細無遺
經歷過程- 醫生會清晰明確的講解其病情
推介意見- 值得向有需要人仕推介

  # 21942
kathy 報告:
4/22/2016 10:10:35 PM
• 診症日期 : 2016年4月17日
• 求診目的 : 婦科疾病
• 診金收費 : ~ $ 800
• 輪候時間 : 需預約等候片刻
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 10
診金合理 :
 10
經歷詳述:
2015年8月尾發現左邊卵巢有5cm x 4cm朱古力瘤, 當時係睇好朋友介紹的陸國輝醫生, 陸醫生建議做手術, 不過因為佢係年紀比教大的醫生, 佢只識傳統開刀手術, 唔識微創手術, 當時因為手術無迫切性,而且知道此病很麻煩,即使做了手術,也會復發,所以真的十萬分唔想做手術。之後我就決定睇中醫, 日日飲, 連飲4個月之後, 12月尾就再係陸醫生度照,不過發現粒瘤無大無小.就繼續飲.......

直到2016年3月頭去日本旅行時好痛,返到香港就即刻想睇醫生,經另一好朋友介紹, 今次就睇左忻財敏醫生,當時一照,粒瘤已經7cm, 原來飲左7個月中藥都無效,最後就唯有要做微創手術吧。我同忻醫生講盡快安排日子俾我做手術,因為我隨時都可以做得,咁姑娘就check醫生schedule, 好戲劇性地, 我3月17日第一次見忻醫生,跟住第二日,即3月18日就入左醫院,3月19日做手術,3月20日就出埋院了. 成個過程真係好倉猝,但全因我對好朋友及忻醫生的信任,所以我沒有擔心。

手術很成功,只做了1.5小時,除左切左粒瘤, 忻醫生亦幫我清除曬所有內膜異位組織,佢手勢好好,傷口好細, 左右每邊只有大約一粒米般大, 肚臍個個結左蕉之後已回復原貌

我真的非常感恩遇到忻醫生,因為佢真係好專業,好細心,好有耐性,人好好, 無架子, 而且手術前後,我有什麼問題whatsapp佢,每次都會耐心回覆,真係想像唔到咁忙既醫生都會親自回覆病!! 非常難得!! 另外, 手術當日, 同我同房的其中3位病人, 都係忻醫生的病人, 剛巧都係安排同一日做手術.


P.S. 忻醫生係我一位好朋友介紹的,他曾經醫好佢auntie的婦科病,之後十幾年都係keep睇忻醫生,話佢好專業,就係我發現有朱古力瘤的兩星期後,我位好朋友咁岩發現右邊卵巢都有粒5cm 朱古力瘤, 所以佢auntie就介紹忻醫生俾佢,然後佢睇完之後,都覺得忻醫生好好,所以再介紹俾我...

簡評:
個人觀感- 詳盡親切、耐心施診
經歷過程- 醫生會清晰明確的講解其病情
推介意見- 值得向有需要人仕推介

  # 36755
Cynthia Wong 報告:
4/19/2023 5:01:31 PM
• 診症日期 : 2022年12月28日
• 求診目的 : 婦科疾病 子宮肌瘤
• 診金收費 : ~ $ 1200
• 輪候時間 : 需預約準時
• 光顧經驗 :本網評譽參考
總評 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 10
診金合理 :
 10
經歷詳述:
問過D親友都話冇睇過忻醫生, 自己睇到本網站D評論,膽粗粗試下。好彩,忻醫生前期檢查和手術都非常快手,診所姑娘也都非常NICE。
之前睇的醫生說我的子宮肌瘤因為位置清奇(生系子宮上方且有蒂,雖然大,但唔惡,冇影響到大腸和腎臟),所以拖拖拉拉生到12-14CM先決定手術,忻醫生系少數甘大SIZE都話可以做微創兼且價格適中既醫生。非常幸運,手術非常成功,順便幫手處理埋子宮裡面和右邊卵巢一個小水泡。3.5下午入院,3.6早上手術,3.7上午能落床,3.9上午出院(一共五天)。傷口系一週后3.16複診拆膠布時已結焦。忻醫生提醒第一次來M會特別痛和特別多,3.23來M,因太多血和血塊,姑娘即時安排3.27上去診所再檢查,醫生檢查后話正常,就放心啦!順便抽血檢查是否地中海貧血還是缺鐵性貧血(手術前醫院顯示正常值11-4,我9.7)。3.29出報告是缺鐵性的(9.3),醫生開左鐵丸。然後4.21再去複診(現在自我感覺良好,應該冇乜問題掛)
推薦給姊妹們,希望忻醫生身體健康,能造福更多姊妹。

簡評:
個人觀感- 仁心仁術、醫德高尚
經歷過程- 醫生會主動探索其病因及治療
推介意見- 值得向有需要人仕推介

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved