香港睇醫生網首頁
陳頌恩醫生

陳頌恩醫生

Dr Chan Chung Yan, Tommy

註冊專科:眼科
陳頌恩醫生 名片
Dr Chan Chung Yan, Tommy Name Card
地址:
養和醫院 seeclinicSeeClinic
香港跑馬地山村道2號養和醫院李樹芬院4樓

Hong Kong Sanatorium & Hospital
Department of Ophthalmology, 4/F, Li Shu Fan Block, Hong Kong Sanatorium & Hospital, 2 Village Road, Happy Valley, Hong Kong
Tel:
28358890
28556700
其他資料:
香港金鐘道88號太古廣場一座21樓
Tel:2855 6700

  # 35401
Jane Lo 報告:
8/28/2022 8:03:39 AM
• 診症日期 : 2022年8月26日
• 求診目的 : 眼睛疾病 眼疾
• 診金收費 : ~ $ 1500
• 輪候時間 : 需預約等候片刻
• 光顧經驗 :朋友介紹推薦
總評 1
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 1
經歷詳述:
因另外一位醫生介紹我,山長水遠去左睇佢,好後悔
其實我好少寫評語,不過$1500俾人5min趕岀黎真係要俾其他求醫人士知道。雖然佢識介紹人,但係我唔想對唔住自己感覺都要寫出黎。

因為眼疾問題走訪多位醫生,其實身心都疲累
以為係養和,所以有啲期望
最後感到非常失望

去睇嘅時間仲短過公立醫生
真心講上次去公立醫生解釋仲長盡,會講下成因,做手術方式,幾時係合適時機,風險等等,亦會問下仲有咩問題。我唔覺得想知道呢啲資料係過分,但所有野都係我問陳頌恩醫生佢先短答。而佢答既野其實資料網上都有。我好似俾左$1500然後等於自己睇wiki的資料一樣。其實我都係想要多一個專業嘅意見。我後悔幫佢打完場問d白痴問題等場面唔咁尷尬。

陳頌恩醫生5分鐘就”禮貌”地趕你出嚟,可能見到我資料唔係富貴人家,唔係target group,不斷講”好啦好啦”、”就咁啦好嗎”,禮貌地趕客,其實病人係聽得明ga

新症來說,檢查我覺得有少少求其,同電筒照幾下,佢話無影響視力,我話有(睇咗咁多個醫生點會唔知自己問題丫),佢先再係咁二check,然後話係喎有少少。

其實寫咁多嘢,最主要都係想講感覺好難受。如果其他病人讀者有類似嘅經歷,相信你好明白我嘅感受。做醫生每日都見病人,唔多唔少都會有啲麻木,明白也諒解。但係我作為病人只需要基本嘅對待,唔使好關心好同情,正常解答就得。但係我覺得呢一點陳頌恩醫生未能達標,至少對我來說。可能佢嘅熟客會好好多,我不能肯定。

可能睇嘅人會覺得佢都有好評,係咪真係咁差呢?我睇佢之前都係咁諗。但係我睇完之後,就係覺得沒有得到專業意見之餘,仲有被打量身世嘅感覺。大家睇完之後可以理性判斷。

簡評:
個人觀感- 有欠詳盡、耽誤病情
經歷過程- 需要自己主動提出較多的諮詢
推介意見- 可能人夾人緣自己衡量

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved