香港睇醫生網首頁

陸藹晶醫生

Dr LUK OI JING, FIONA

註冊專科:眼科
陸藹晶醫生 名片
Dr LUK OI JING, FIONA Name Card
地址:
香港中環畢打街1號中建大廈733室
Room 733, Central Building, 1-3 Pedder Street, Central, Hong Kong
Tel:
3651 1718
其他資料:

  # 34391
G 報告:
3/22/2022 9:46:51 PM
• 診症日期 : 2022年3月22日
• 求診目的 : 眼睛疾病
• 診金收費 : ~ $ 5000
• 輪候時間 : 需預約準時
• 光顧經驗 :朋友介紹推薦
總評 1
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 1
經歷詳述:
態度極差,醫術更加有問題! 從來未見過咁差嘅醫生!

今日要做移除眼瘡手術(左邊上眼皮,位置咁岩喺生眼睫毛嘅位置),係個局部麻醉手術,手術前佢幫我做檢測,檢測都未開始佢就一路係咁推我要打類固醇針, 佢話咁樣我可以即刻減腫咗個位置, 我已經覺得佢淨係喺度sell人買藥!
檢查一開始就好大力翻開我眼皮,而戳到我眼球2次!佢即刻就好大聲話: 唉唔使做檢查啦,你出去坐吓轉頭姑娘幫你滴眼藥水。離哂大譜! 呢個係咩態度?

我喺出邊坐,佢哋就準備手術房,差唔多嘅時候姑娘行過嚟幫我滴麻醉眼藥水,位置明明喺上邊佢就幫我滴下面,我已經好無語。姑娘仲話5分鐘後返嚟再幫我補幾滴,但係5分鐘後佢冇幫我補,反而直接叫我入手術房。

入到手術房,佢就叫我瞓低,醫生一嚟就已經想幫我打麻醉針,問都冇問過我依家隻眼係咪有啲麻醉感覺,反而要我即刻同返佢講,啱啱滴嘅麻醉眼藥水,我完全冇feel,佢話冇可能,逼不得已先幫我滴一滴係上眼皮嘅位置…滴完嗰一滴眼藥水之後佢就即刻用麻醉針一下吉落嚟,之後就馬上用眼瘡鉗翻開我左邊上眼皮, 但係因為我麻醉仲未有反應, 我即刻講 “好痛, 我feel唔到有麻醉效果, i’m not comfortable with this” 醫生也馬上好大聲喺度唉咗一聲,俾我嘅感覺係佢質疑緊我!我當時已經覺得好嬲,佢好唔冇耐性,完全0專業操守。佢再幫我補麻醉針,再嚟多次用眼瘡鉗鉗開我眼皮,而即刻落刀, 當時其實我嘅麻醉反應只係得3/10,我當時就覺得係因為佢用眼瘡鉗去鉗住我所謂局部位置我先feel到有輕微麻痹,上下眼皮完全覺得超痛,唔係真係打麻醉針麻痹嘅感覺,大家都應該知道打麻醉針應該係會覺得麻痹, 但係最恐怖嘅係我冇! 我都即刻發聲,佢就好質疑咁話應該唔會有痛嘅感覺,我完全feel到佢好大力咁樣喺度撩來了去,痛到我一路標眼水,一路喺度話痛,佢完全冇停過完全唔理,淨係識得一路喺度比壓力我隻眼!

手術過程中,我完全feel到佢喺度做緊啲乜,完全exactly撩緊邊個位置, 但係最大鑊就係佢位置完全錯晒, 佢係內側撩來了去, 但係我生眼瘡嘅位置直情喺眼睫毛嘅位置! 呢個女醫生就不停喺度同我講, 你上一次嘅位置就內側裏邊, 我即刻反駁佢話但今次係生眼睫毛嘅位置,唔係喺內側裏面, 佢就話得㗎啦今次都喺內側㗎喇! 我當場嬲到我火都滾埋!

手術完我就等埋單, 當時我就覺得呢個醫生好有問題。我問佢拎病假紙,佢寫嘅診斷: Eye Disease, 傻嘅都知個醫生喺度敷衍緊你. 連眼瘡呢個英文字都唔識寫. 大家驚唔驚呀? 我問姑娘可唔可以叫佢寫返眼瘡, 等咗半個鐘先寫到俾我! 喺呢半個鐘頭裏面, 我同姑娘講話想拎返我所有嘅病歷, 姑娘話醫生唔會俾返病歷我,只會寫返簡介俾我, 到底呢個醫生佢係咪好有問題?我相信大家睇過醫生嘅人,係有權拎返自己嘅病歷,無論你去到政府醫院都好,只要你問你就可以拎返所有病歷,而唔係醫生只會俾一張簡介紙囉!

簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧

  # 32397
Mr E 報告:
4/23/2021 10:10:22 PM
• 診症日期 : 2020年----
• 求診目的 : 眼睛疾病
• 診金收費 : ~ $ 1000
• 輪候時間 : 需預約準時
• 光顧經驗 :朋友介紹推薦
總評 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 10
診金合理 :
 10
經歷詳述:
Dr Luk 親切友善 溫文有禮 且了解病人需要 有經驗及服務非常專業 現在已完全康復 謝謝她的治療!😊


簡評:
個人觀感- 經驗豐富、絕不拖症
經歷過程- 醫生會清晰明確的講解其病情
推介意見- 優質醫療服務理應如此

  # 31920
Levine  報告:
1/11/2021 9:15:05 PM
• 診症日期 : 2020年11月6日
• 求診目的 : 眼睛疾病
• 診金收費 : ~ $ 2000
• 輪候時間 : 需預約準時
• 光顧經驗 :其他網絡途徑
總評 1
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 1
經歷詳述:
嚴重拖症,態度非常不誠實。又會要我多買好多無謂藥水。好彩睇咗三次之後有朋友介紹轉醫生才結束惡夢!每次收費超過$2000但無效果無結果,只係不斷俾錢做檢查同買藥水!
未見過咁差嘅專科!

簡評:
個人觀感- 有欠詳盡、耽誤病情
經歷過程- 只知取藥付費,未能盡釋疑慮
推介意見- 本人絕對不會再作光顧

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved