香港睇醫生網首頁
[ 會員#30503 ] Billy

陰囊左右凸出,睪丸周不時會覺得被壓

病患者男 - 27歲

早排朝早發現大腿內側有皮膚觸感,向下摸發現睪丸竟然內縮摸唔到。然後陰囊近大腿內側連結處凸出左一舊肥肉,按下去不痛。右邊的凸出比左邊要更大,而左邊至少還可以摸到睪丸。
睇左普通科門診,醫生觸診過睪丸唔硬唔痛,亦都唔似係小腸氣,感覺似係因為我偏肥,脂肪會下墜從而會掩蓋陰部。但我幾個禮拜前都唔覺話有甘大大肥肉凸出,而且周不時會覺得睪丸附近唔自在。
但坐嘅時候,舊肉又會慢慢縮返入去,雖然依然feel到有突出,但至少可以摸得到兩邊睪丸。
本人亦患有股蘚,一直復發未能根治,有時候大腿內側摩擦多左都會感覺扯痛,分唔到究竟係睪丸問題定係股蘚問題。

而家好驚係睪丸有事,但又唔知係屬於泌尿科定係外科。
想問問專科醫生呢個case係咪真係我太肥要減肥,定係有機會係其他問題?
葉維晉醫生回覆:
 3/4/2024
您好,你的問問題很容易解决的,找位泌尿科医生檢查及診斷,或再加上做一個超聲波檢查應該可以斷定是甚麽問題

葉維晉醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved