香港睇醫生網首頁
陳凱怡醫生
Dr CHAN HOI YEE
註冊專科:
[ 眼科 ]
Tel:
39558113
地址:
香港中環皇后大道中36號興瑋大廈11樓01室
專業資格:
香港中文大學內外全科醫學士
愛丁堡皇家外科醫學院院士(眼科)
香港眼科醫學院院士
香港醫學專科學院院士(眼科)
新加坡國立大學眼科醫學碩士
香港中文大學內科醫學文憑
卡的夫大學實用皮膚科文憑
蒙納殊大學家庭醫學深造文憑
提供醫療程序及手術:

白內障手術
青光眼手術
斜視手術
視網膜脫落及糖尿眼手術
眼瞼和內視鏡淚管手術
黃斑點病變治療
眼科檢查及屈光檢查
收費:
專科門診
$800起藥費另計
診症時間:
星期一 ︰ 0930-1300;1430-1900
星期二 ︰ 0930-1300;1430-1900
星期三 ︰ 0930-1300;1430-1900
星期四 ︰ 0930-1300;1430-1900
星期五 ︰ 0930-1300;1430-1900
星期六 ︰ 0930-1300
星期日及公眾假期休息
陳凱怡醫生名片
使用醫院或其他服務診所:
養和醫院;聖德肋撒醫院;
嘉諾撒醫院;港中醫院;
明德國際醫院;寶血醫院;
仁安醫院;聖保祿醫院;播道醫院
診所以外提供的服務:
視網膜脫落及糖尿眼手術
角膜移植手術
內視鏡淚管手術及眼眶手術
斜視手術
激光治療

  # 30607
Mrs. Chung 報告:
5/21/2020 2:34:57 PM
• 診症日期 : 2020年5月20日
• 求診目的 : 眼睛疾病 白內障
• 診金收費 : ~ $ -
• 輪候時間 : 需預約等候頗長
• 光顧經驗 :恆常光顧經驗
總評 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 10
診金合理 :
 10
經歷詳述:
陳凱怡醫生非常專業和有耐性,尤其是對待長者,非常細心。
但是其診所護士非常不專業和態度好差,病人去reception約時間, 她們只顧談話,沒有即時招待,紀錄約時間又錯漏百出,術後回診所覆診要移除鈔布時非常粗老,非常不專業,令到病人覺得痛楚。
我們見醫生只是很少時間,但是對護士佔好多時間,如果接受到此等對待,陳凱怡醫生是非常值得推介的醫生。
簡評:
個人觀感- 仁心仁術、醫德高尚
經歷過程- 醫生會主動探索其病因及治療
推介意見- 值得向有需要人仕推介
Ms. Chan回應:
我見姑娘已經全部換了,上一次去睇陳醫生佢地都好用心講解藥物,有關白內障覆診方面的診金也十分積極為我多番向陳醫生確認!
亦不見感到煩燥。
陳凱怡醫生亦十分有耐心,為家母講解眼部問題,已經即時為家母找到最合適的治療方法。
會否有其他誤會?大家都要互相諒解、有時病人家屬/病人也不要太覺得自己高人一等!
病人家屬回應:
我好明白你!依家新一批姑娘好好多喇!未換前果一批,真係令我好嬲,成日大大聲傾計笑到癲,去到問咩名答完轉頭又再問,根本無聽人講嘢。之前有次按醫囑打去配藥,姑娘竟然教訓我話抗生素類固醇只可滴兩週,話我應該帶媽提早覆診唔係亂配藥,儘管我解釋係醫生吩咐,叫佢幫我問醫生,佢依然執著問我明唔明,仲越講越大聲:"有咩事我哋唔負責架喎",後尾佢話醫生啱啱返幫我問,死死地氣回覆:"醫生話既然係咁,配比你喎!" 咩叫既然係咁?係一定係咁!心諗如醫生未返嚟,佢都唔肯幫我問醫生再覆我,依舊指責我喇喎?接待態度語氣可以好啲嗎?我果日心情好差。仲有一次我媽老人家唔識用厠所,姑娘發現後返去counter 同所有姑娘取笑我媽,大慨佢哋已忘記我坐咗係到等媽返嚟,果刻我好嬲姑娘點解對長者無同理心,亦好自責無睇實阿媽,明知佢眼矇都仲相信佢識用個厠所。又有一次,帶媽覆診完坐枱果註冊護士不滿新人懶同笨,竟係我面前對另一姑娘訴苦,講到好嬲仲大大力係我媽張收據到蓋印,個新人係手術室拎住我媽d 藥出嚟時又投訴話同事唔肯開門比佢,仲大力係我面前擲我媽d 藥!令我好心寒,好唔尊重病人,我咁貴睇專科唔係受氣唔係要睇辦公室政治,著得件制服比d 專業態度好無?我唔敢投訴,因為我媽有排要去覆診,我有問媽咪如果難受不如轉第二間,媽話睇開唔想轉,醫生好就得,姑娘差佢情願忍。好,為阿媽我默默忍,終於等到換晒批姑娘,依家去診所真係開心咗好多!等得耐唔係問題,3,4 個鐘我都願意等,至緊要唔好有不快回憶。
回應 Mrs. Chung 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved