香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] 張生

食唔切藥會唔會影響到bb

你好!我太太沈日收到健康院打黎話中左b鏈球菌,但健康院正係叫我太太入院生時記得同醫生講中左b鏈,到時要打針。我太太今次第二胎,預產期6月3號,想問咁我依家可以做d咩?係唔係可以食藥減低風險?健康院係唔係生之前一星期會比藥我太太食?如果第二胎係唔係有機會早過預產期生,咁早左生,食唔切藥會唔會影響到bb?
江志強醫生回覆:
 5/18/2015
B 群鏈球菌(Group B streptococcus)是一種常見於孕婦陰道或直腸中的細菌。細菌一般對孕婦無害,但嬰兒出生經過孕婦陰道時會接觸到B 群鏈球菌,約百分之一的嬰兒會因此受到感染。

為防止嬰兒受到感染,孕婦會於生產開始時就注射抗生素,直至生產完結。因B 群鏈球菌治療後可能會再出現,故此提前治療,不是防止嬰兒受到感染的有效方法。

即使孕婦會於生產時已注射抗生素,仍會有小部分嬰兒受到B 群鏈球菌感染;故兒科醫生會小心留意曾帶有B 群鏈球菌媽媽的嬰兒,並於需要時都給嬰兒注射抗生素治療感染。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved