香港睇醫生網首頁
[ 會員#27299 ] Tian Li

我係咪有病?

病患者女 - 18歲

你好,最近我嘅情緒好似出現左問題,其實好耐之前都發生,但最近幾個禮拜好似嚴重左,我會冇啦啦好驚,但唔知點解係自然嗰種,感覺好唔舒服,個人好唔開心會係咁喊,d眼淚好自然咁流落嚟,個人好驚有時身體係咁震,完全唔想食野陣係想自己一個,我覺得好無助,覺得自己好冇用,我陣係好驚,好驚身邊朋友唔理我,我唔敢同任何人講,我想問我係咪有病?我唔知可以點做。
劉潔玲醫生回覆:
 3/13/2022
你好tian Li, 根據您的描述, 你很大機會患上了情緒病。 其實每個人都有 一個情緒自我調節機制,但當這個自我調節機制出現問題 ,就會常常被某種情緒困擾, 例如持續情緒低落或焦慮, 並出現生理 (例如 睡眠障礙, 胃口轉變 ,經常覺得疲倦), 心理症狀 (例如常常覺得自己冇用, 對很多事情 都 有負面的看法), 加上你唔敢同人講, 這個負面情緒沒有渠道宣洩, 會令情況更加嚴重, 你現在需要快些找尋 專業人士 去作出全面的評估 並決定適合你的治療方案。通過適當的治療, 情緒病是可以完全康復的。

祝你早日康復! 劉醫生上
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved