香港睇醫生網首頁
[ 會員#15535 ] Peter lp

情緒病問題

我懷疑自己有焦慮症問題,因為佢今年四月焦慮問題搞到唔舒服,有一日終於情緒爆發,過咗一段時間都係食唔落野同成日見暈舒服唔想出街,以當時因為情緒爆發的問題已經解決,但係現在經常出去街就不自然地很不安,無法集中精神,很害怕會有驚恐發作,因為都不經常有這個情況,尤其去到要搭車出去的地方,去到一些商場或餐廳。基本上我懷疑自己是有焦慮症或驚恐症,但是近日留意到,每逢要出去遠啲嘅地方就已經好擔心,出到去嗰陣時不斷焦慮不安,尤其要喺一啲要企喺度等嘅情況,基本上唔可以好似以前咁享受出街享受食飯的情況, 內心不斷焦慮但是不知道焦慮什麼,只知道在外邊有很不安的感覺。我應該如何是好?係屋企或留下或屋企附近係冇咩問題,但是如果知道未來要出去遠少少嘅地方就會好擔心,間唔中也會為一時啲時好容易焦慮,
請問食藥是否可以解決到我現在的問題
張逸和醫生回覆:
 12/11/2015

你好 Peter。
根據你的描述, 你患上的可能是 "廣場恐懼症" (Agoraphobia)。 主要症狀包括:不能離家太遠、不能到公眾地方、不能獨自離家或怕到人多擠擁的地方。 有以上兩項已可診斷。 患者離家時會出現以下焦慮症狀: 心悸、頭暈、 氣促、手震、 思想變得混亂等等, 部分患者也可出現 "驚恐症" (Panic Disorder)。

部分較為輕微的個案,藥物治療已能夠有效控制病情。藥物治療包括含抗焦慮作用的抗抑鬱藥。

如是較嚴重的話,藥物配合心理治療是比較有效的。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved