香港睇醫生網首頁
周淑儀醫生
Dr Chow Suk Yee
註冊專科:
[ 普通科 ]
Tel:
24726988
地址:
荃灣鹹田街89號康陸庭園1期地下3號舖
專業資格:
香港中文大學內外全科醫學士
香港中文大學家庭醫學文憑
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
$300起兩日藥
診症時間:
星期一 ︰0900-1300,1500-1930
星期二 ︰0900-1300,1500-1930
星期三 ︰0900-1300,1500-1930
星期四 ︰ 休息
星期五 ︰0900-1300,1500-1930
星期六及公眾假期︰0900-1300,1500-1800
星期日 ︰1400-1800
周淑儀醫生名片
使用醫院或其他服務診所:
診所以外提供的服務:

  # 32419
CT 報告:
4/28/2021 10:25:00 PM
• 診症日期 : 2020年12月--
• 求診目的 : 婦科疾病
• 診金收費 : ~ $ 800
• 輪候時間 : 不設預約等候片刻
• 光顧經驗 :本網評譽參考
總評 3
專業態度 :
 2
對症下藥 :
 6
診金合理 :
 1
經歷詳述:
黎睇呢位醫生已經係一段時間前嘅事,本身因為睇的症狀是比較私人的婦科問題而冇打上黎,但由於見到呢到幾個新comment,實在唔想再有其他人比錢比難受,都決定上返黎講返自己經歷。

1. 原來係有請打手,當初我是因此網站的評價普遍正面才特意去睇,但都發現評價幾兩極,現在看到部份留言指這位醫生原來有請打手,即時覺得難怪了。細心再睇先發現好評的內容其實都好空泛,但差評的都能描述診症的具體細節,所以大家都要小心留意此處的報告哪些才是真確的。

2. 有隱藏收費,見好幾個留言都有提及。我本來是因婦科問題去看診,要檢查私處是理所當然,但同樣也是到付診金時才知這個所謂的婦檢要額外收費$200,而周醫生及診所姑娘在事前都未有聲明。而這個額外收費$200的所謂婦檢呢,全程5分鐘都唔知有冇,訓上床比佢望一望,挖一挖問你呢幾個位痛唔痛就完左。而且有個難受嘅位係呢位醫生伸手入我私處檢查時,並非先知會比病人有心理準備,而係一邊塞手指入黎一邊冇好冷漠地講左句「宜家幫你檢查可能會有d唔舒服。」但講緊佢係一邊塞一邊講呢句!這並不是知會!相信女士們都能想像咁樣係幾唔舒服,而且最後連埋佢個隱藏收費收左我七百幾蚊,咁我不如一早去睇婦科好過?起碼真係有專業全面嘅「婦檢」!

3. 見也有不少人提及候診時間問題。我睇左呢位醫生兩次,兩次黎都係一個人都冇,但兩次都係唔知點解要等十幾分鐘才能入去睇。公道d講,第一次去睇佢都覺得正正常常冇乜野,又係女醫生,先會第二次都再去睇。第一次睇時有提及過因工作問題經常要忍尿冇得去廁所,第二次去睇係拎左病假,問佢開醫生紙,堅持唔開,話因我兩次嘅問題唔同,冇得去廁所唔會係今次嘅病因,而且覺得唔會影響到我工作能力。本身以為佢比人呃得假紙多先會咁起鋼,但睇完幾個真實評價先知可能佢性格就係咁。當時嘅感覺真係覺得呢位醫生好唔體諒人!我私人部位有不適,都不可以請病假休息嗎?而且我相信無論邊種婦科問題都好,忍尿或多或少都有點影響吧?我攞日病假調節自己作息及去廁所嘅狀況,點都會有幫助吧?但呢位醫生就是企到極硬,唔開就唔開。當時姑娘都面有難色,可能佢都見唔少呢位醫生同病人嘅衝突?雖然不是傷風感冒發燒那類傳染性疾病,但有婦科不適都係好需要休息,大家都係女性,佢竟然可以以「不覺得會影響工作能力」而作此決定,真係好無奈。

醫生是份需要德性的工作,很遺憾在這位醫生身上實在感受不到對病人應有的關顧,有高昂又不合理的隱藏收費亦是不可接受的。仲要請打手作comment呃人,我當初都係比呢d comment呃左。希望如有其他人有類似經歷都真係要分享,唔好再比其他人受害。講受害真係唔誇張,嘥左咁多錢,仲要換返咁難受嘅感覺,真係好差!


簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
回應 CT 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved