香港睇醫生網首頁
梁淑德醫生
Dr LIANG SHUK TAK
註冊專科:
[ 婦產科 ]
Tel:
2521 5196
地址:
香港中環畢打街1-3號中建大廈829室
專業資格:
加拿大Nova Scotia Med Bd內外科醫學執照 1975
加拿大皇家外科醫學院婦產科院士 1978
香港婦產科學院院士 1992
香港醫學專科學院院士 (婦產科) 1993
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
診症時間:
敬請預約
使用醫院或其他服務診所:
診所以外提供的服務:

  # 26776
Ma 報告:
9/29/2018 12:24:23 PM
• 診症日期 : 2017年2月--
• 求診目的 : 生育問題
• 診金收費 : ~ $ 50000
• 輪候時間 : 需預約準時
• 光顧經驗 :再度光顧
總評 1
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 1
經歷詳述:
當日我陣痛見紅入醫院,大約兩個鐘左右,開咗兩三度,跟住姑娘入嚟同我講話醫生下午有嘢做,現在幫我打催生,我即時拒絕!當時醫生係遙控叫姑娘打,冇睇我當時情況。我唔肯打催生,跟住醫生打電話俾我,同我講佢就下午有事要做(原來係學書法),叫我一係選擇打冇痛或催生,佢就可以幫我接生,否則佢就要搵註院醫生幫我。然後我同佢講我兩樣都唔㨂!我要自然地生個BB,同姑娘講搵註院醫生!點知隔咗一陣,尼位梁X德醫生怒氣匆匆走入嚟「叫我名XXX,我為你推曬D Booking,我依家要加你錢!講左三次」試問一個經歷緊十級痛楚嘅產婦如何反抗??
我當時已經冇力同佢爭論。
跟住佢即時叫姑娘幫我人手穿羊水!
中途入嚟 睇我每次都會鬧我,姑娘都睇唔過眼 (叫我生仔 唔好理佢!!)
中途我同佢講 我好急大便,佢冇理我 行出門口大大聲聲講 「佢話好急大便喎」但冇人幫我放大便!(最終我連大便生BB出嚟,BB惹到大腸桿菌)

兩點幾嘅時候 佢望住個鐘同我講 「我四點半一定要走,你打唔打催生」?D姑娘同我講,我令到醫生好嬲!
當時情況下,冇得㨂,只能打!
跟住到聯針,我每一下都好痛,本能反應就係縮,跟住又係一路俾佢鬧!

第日巡房,姑娘叫我瞓上床檢查,跟住醫生黑口黑面話「唔使啦,行得走得」冇幫我檢查,就走左!

我生完之後成日發夢係產房點樣俾佢鬧點樣俾佢威脅下打催生,情緒成日因為呢件事而不穩!一個醫生為咗自己要去學畫畫而咁樣去對待產婦 大家仲夠唔夠膽去睇佢!!

梁淑德收費係天價 順產接生費7萬 比其他醫生貴一倍 但醫德衰到冇人有!!

簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
回應 Ma 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved