SeeDoctor > 情緒調適專區 > 健康Q&A
情緒調適健康Q&A
Man
諗野好負面覺得好辛苦成日想死
我都唔知咩事,總係覺得做人好辛苦,好煩 其實我好細個都已經諗野好負面,可能阿媽迫得緊,令我覺得好辛苦,每日都好驚成績差少少會被打被鬧,所以細個都成日想死,試過為左唔想罰抄將手撞柱,亦試過計劃跳樓,最後老師知道左,阿媽先開始唔敢再迫我,之後大個好少少。 到一直長大都唔係特别正面,不過上年7月之前都冇特别,正到上年7月黎左個上司,每日都不停鬧我,總知咩都我錯,極度辛苦,搞到我勁驚返工,驚到好多次返工前好想衝出馬路死左佢,又訓唔到教,一係就發惡夢,訓訓下會大叫,仲成日喊,真係好想死,被佢折磨左三個幾月,終於一次頂唔順要立即早退睇醫生,放左一星期病假,最後調左team。 但自此之後情緒好差,而家係好過之前,但總係覺得好唔開心,好緊張,好驚,成日好擔心做錯d咩,覺得個人好敏感,少少事就成個人好緊張好亂,好似抖唔到氣咁,聽到水聲又以為水滾瀉,嚇到成個人荒哂,訓教都係訓得唔好,成日發夢被好多人圍住鬧,又冇人聽我講,之後會大叫扎醒,唉…覺得冇人明白,覺得好矛盾,有時真係好想死,有時又好似冇咩事,但好多時間都覺得好down,唔好意思太長……都唔知自己想點,好迷茫…
宋永權醫生
你好,根據你的描述,你現在的情緒是處於嚴重焦慮和抑鬱的狀態,很有可能已患上焦慮抑鬱症。相信在你的童年時期已有初期的情緒病徵狀,到了日後在工作或生活上遇上困難和壓力便容易誘發情緒病。透過藥物及心理治療可有效控制病情,可盡早向有關專業人士尋求協助,希望你早日康復。



以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療.
如身體不適請即睇醫生,切勿延誤治療。
如有錯漏請提出糾正,我們會盡快跟進,
本站恕不會負任何責任
相關健康Q&A
Copyright© www.seedoctor.com.hk
All rights reserved