香港睇醫生網首頁
馮憲國醫生
Dr FUNG HIN KWOK
註冊專科:
[ 耳鼻喉科 ]
Tel:
2721 1880
地址:
九龍彌敦道363號恒成大廈905室 (油麻地永安公司隔鄰恒生銀行樓上)
專業資格:
香港中文大學內外全科醫學士
英國愛丁堡皇家外科醫學院院士
英國格拉斯哥皇家醫學院外科院士
香港耳鼻喉科醫學院院士
香港外科醫學院院士
英國皇家外科醫學院耳鼻喉文憑
香港醫學專科學院院士(耳鼻喉科)
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
診症時間:
星期一 ︰ 1000-1300; 1500-1800
星期二 ︰ 1000-1300; 1500-1800
星期三 ︰ 1000-1400
星期四 ︰ 1000-1300; 1500-1800
星期五 ︰ 1000-1300; 1500-1800
星期六 ︰ 1000-1500
使用醫院或其他服務診所:
聖德肋撒醫院; 香港浸會醫院; 仁安醫院
診所以外提供的服務:

  # 17606
SM 報告:
9/25/2013 2:54:59 PM
• 診症日期 : 2013年9月--
• 求診目的 : 耳鼻喉疾病
• 診金收費 : ~ $ 3000
• 輪候時間 : 需預約等候片刻
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 4.3
專業態度 :
 5
對症下藥 :
 5
診金合理 :
 3
經歷詳述:
我係因為耳鳴問題同耳仔好萌去睇專科,睇左呢個醫兩次,第一次做左聽力測試,照鼻鏡,抽左血驗ebv and ebvdna,埋單大約2500。第一次睇個陣感覺都ok,到覆診個陣,lab test岀黎無問題,做左啲普通檢查,再開過啲新藥,佢問我試唔試隻類固醇噴鼻劑,佢話可以停止敏感,我見上次開個啲藥都無咩用,所以就話唔洗住,佢重複講左幾次隻噴劑,我覺得佢似個sales多過醫生囉,啲態度又勁差,睇左3000都搵唔到個問題所在,淨係話我鼻敏感,但我又唔係鼻敏感到影響到生活,主要我都係想知點解耳鳴同解決好萌既問題,佢完全幫唔到我,我唔會再去睇佢,淨係識要病人洗錢,好差
簡評:
個人觀感- 診效不顯、收費不稱
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
李小姐回應:
幾年前看這個騙財醫生的相同經歷,看後忍不住要分享提醒其他病人。一隻耳鳴求診,第一次睇無端幫我洗兩隻耳,我已經告訴他之前醫生幫我睇過無耳糞,仍然要洗。又問我做乜職業,甚麼職位,似有意按職業收費。之後要我驗聽覺,查不出問題後強説是鼻敏感,開一個月鼻敏感藥打發我走,完全無醫德,金錢事少,不斷拖症事大。結果睇中醫一次OK。
tsui回應:
我也有相似病情,請問是哪一位中醫一次ok?

阿雲回應:
回應我也有同感馮醫生實在係冇醫德嘅醫生,我求診原因耳鳴頭暈耳塞他只叫我做聽力測試,沒有其他方法幫我醫治說話和態度都差勁
請問你喺什麼地方看中醫可否介紹給,因我病情同你相似真是很難受
希望儘快收到你回覆
謝謝你
Cheuk shun 回應:
耳道痕,長滿菌,睇左兩次三千幾蚊只係同我攞左塊1mmX1mm嘅耳屎出黎,叫我千其唔好撩耳同間中去佢度睇下,但我啲耳屎一日長一堆出黎,藥水都無支比我?我話左邊耳仔有啲盟佢就叫我做聽力測試,我之前睇另一個耳鼻喉專科我話耳仔萌佢即刻同我用鏡照個鼻咽,但馮醫生就完全唔理淨係叫我做聽力測試,睇完好似冇睇過咁,感覺上係DUM症!
事後我去睇政府普通科,畀咗支藥水我滴,最主要係我堅持忍手唔再撩隻耳仔,而家乜事都冇又唔痕耳道又乾淨。
呢個醫生我真係畀劣評,我呢個個案睇政府醫生好過睇佢!
回應 SM 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved