香港睇醫生網首頁
醫療劵
楊旭楠醫生
Dr Yeung Yuk Nam
註冊專科:
[ 骨科 ]
Tel:
23808801
地址:
九龍太子道西148號偉興大廈7樓
專業資格:
香港大學內外科全科醫學士
英國愛丁堡皇家外科醫學院院員
英國愛丁堡皇家外科醫學院骨科院士
香港骨科醫學院院士
香港醫學專科學院引院士(骨科)
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
$800起藥費另計
診症時間:
星期一︰1000-1400;1430-2000
星期二︰1000-1400;1430-2000
星期三︰1000-1400;1430-2000
星期四︰1000-1400;1430-2000
星期五︰1000-1400;1430-2000
星期六︰1000-1400
星期日︰-
公眾假期︰-
楊旭楠醫生名片
使用醫院或其他服務診所:
香港浸信會醫院; 聖德肋撒醫院;
仁安醫院; 播道醫院; 聖保祿醫院;
荃灣港安醫院
診所以外提供的服務:

  # 25820
Wing Lam 報告:
5/5/2018 2:03:51 PM
• 診症日期 : 2018年1月29日
• 求診目的 : 骨骼關節
• 診金收費 : ~ $ 800
• 輪候時間 : 需預約等候片刻
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 10
診金合理 :
 10
經歷詳述:
好感恩經我好友兼保險經紀介紹,我認識咗楊醫生,我隻天殘腳終於唔再天殘,又可以繼續好好咁練我既空手道
因為姿勢唔正確,我練得越耐就越易受傷,呢幾年都斷斷續續送咗唔少錢俾跌打師傅 (睇到師傅都講笑話唔想再見到我,搵佢吹水就好歡迎)。儘管跌打師傅好好人,不過都係只當我普通拗柴甩骹之類咁醫我隻腳。上年開始,我既膝蓋都開始同我投訴,來唔來就痛一陣,行路kick一陣咁款。見唔舒服既次數多咗,我終於都捨得去睇骨科醫生。楊醫生好好人,好有耐心咁聽我講邊度唔舒服,跟住再同我檢查。
唔係楊醫生我都唔知,原來我唔係膝蓋有問題,反而係腳腕既韌帶因為我以前既舊患同兩個月連續性既拗柴(醫生話呢啲叫慣性拗柴)有問題先啱,按佢過往既經驗,我好大機會係韌帶撕裂 (⊙_⊙)。首先佢就安慰我叫我唔駛咁擔心先,話我以後仲有得練空手道既,不過而家就要抖一抖先,跟住佢再因應我既運動黎同我解釋而家係咩狀況。
今次又長知識了,楊醫生唔講我都唔知,原來拗柴都可大可少,而我而家算係大個類。楊醫生好好人呢,唔會亂叫我咩檢查都做,只係有需要既先叫我做,仲為我荷包同隻腳著想,唔建議我咁快就決定要做手術,叫我試咗物理治療先。
從未聽過一個醫生願意花咁多時間同個病人解釋咁多野(通常講幾分鐘已算見得耐) ,所以當見到物理治療效果唔太理想,因為都對楊醫生好有信心,就唔再考慮咁耐,直接拍板做手術。
完成手術後,醫生每日都不厭其煩咁問我傷口點樣。試過有日我好懶醒,見醫生話我好得快,傷口剛拆完線就四圍走。結果,就又要勞煩楊醫生幫我處理傷口,好在醫生無話我姐,仲苦口婆心咁叫我乖乖地唔好再四圍走住。
一星期後,傷口終於完全埋哂口,我可以開始做物理治療了。因應我既狀況同背景,楊醫生介紹我去搵另一個物理治療師做物理治療。做咗幾個星期針對我傷患同運動既物理治療,感覺隻腳真係好過以前好多,無咗唔穩陣既感覺,平衡又好咗,我又可以開始練返我既空手道了。
簡評:
個人觀感- 醫術精湛、鉅細無遺
經歷過程- 醫生會從病人出發去提供意見
推介意見- 值得向有需要人仕推介
回應 Wing Lam 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved