香港睇醫生網首頁
醫療劵
岑鳳廷醫生
Dr SHAM FUNG TING, CONNIE
註冊專科:
[ 兒科 ]
Tel:
2479 9196
地址:
新界元朗阜財街日新大廈地下D舖
專業資格:
香港大學內外全科醫學士 1986
英國皇家內科醫學院院士 1990
香港兒科醫學院院士 1994
香港醫學專科學院院士(兒科) 1995
提供醫療程序及手術:
Vaccinations
ECG
Gynaecological Examination
其他資料:
收費:
診症時間:
星期一 ︰ 0930-1430
星期二 ︰ 0930-1430
星期三 ︰ 0930-1300
星期四 ︰ 0930-1430
星期五 ︰ 0930-1430
星期日 ︰ 0930-1300
使用醫院或其他服務診所:
診所以外提供的服務:

  # 23735
MayMay 報告:
4/19/2017 2:41:22 PM
• 診症日期 : 2016年12月--
• 求診目的 : 兒童疾病
• 診金收費 : ~ $ 400
• 輪候時間 : 不設預約等候2小時
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 2.3
專業態度 :
 2
對症下藥 :
 2
診金合理 :
 3
經歷詳述:
態度惡劣,又係亂開抗生素比BB的冇醫得的醫生.

話說我個仔14個月時發燒,開頭以為佢出疹,燒左一日,高見39度,但由於星期三,平時睇開個醫生又係例假,最後問左朋友話里位岑醫生幾好,但又要等好耐, 以為多人睇就好.

等左成兩個鐘,入到見醫生,講左BB試過最高39度.佢就話可能係中耳炎,然後就幫BB照耳仔,但BB開始喊,又郁黎郁去,佢照左一陣,叫BB你唔好郁喇,媽媽要捉實啲先得架.當然BB係繼續郁. 個醫生呼左一大嘆氣之後就話係中耳炎,耳仔紅晒喇.

其後,佢就話要食7日抗生素,咁細個B,我就同佢講,可唔可以唔食抗生素食消炎,佢就話"醫生叫你食抗生素就梗係要食架喇!"
我之後又同佢講話唔食7 日食3 日得唔得,佢就好勞氣咁講"你唔好再同我係度討價還價喇" 我真係比佢唧回應嚇住左, 唯有離開間房,比錢走.

返到屋企一直唔敢開始比藥個仔食, 諗左好耐決定明日睇多個醫生(去返中環),同時一路mon 著bb. 第日去到睇第二個醫生, 佢好有耐性咁同BB玩,又分散佢注意力,照晒兩邊耳仔,每邊都照兩次. 佢都話佢冇中耳炎.之後仲話佢只係有小小燒,但好精神,唔會開藥比佢食,比BB自己打D菌.

雖然住元朗,但我希望里位岑醫生真心醫人,EARN左錢,但係害人的, 你都唔會開心喇.

我個人一定唔會再去睇佢,但眼見仲有好多媽媽跟BB等足兩個鐘去睇一個劣行醫得的人,希望我打里篇可以幫你地反思仲值唔值得去睇佢
簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
馬蹄露回應:
你啲行為咪仲劣,上網唱衰個醫生,又多錯字,醫「德」個德字都未識寫就係度大造文章,真的嗚呼哀哉了!小心報應!唔道「真情」嗰個?
米老作回應:
我睇咗10年岑醫生,佢絕少開抗生素比人食,尤其係小朋友。 佢對小朋友好有耐性,亦肯不厭其煩同病人講解病情,不似你所描述的。
BB爸爸回應:
我2015年開始睇岑醫生
之前系元朗睇過幾個兒科醫生
感覺岑醫生算系吾錯,所以一直睇到至今
佢吾算系一個有耐性既醫生
但用藥方面我對佢有一定既信心,我都未試過第一輪去睇就話要食抗生素
我認同做醫生應該要有做醫生既堅持,樓主出post都應該系不滿意醫生佢既堅持,我亦相信樓主只係節錄左部份對話內容。
不過睇醫生都系人夾人,我都有介紹過其他人睇岑醫生,部份人都系睇左一次就無再睇。
回應 MayMay 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved