香港睇醫生網首頁
廖敬賢醫生

廖敬賢醫生

Dr LIU King Yin, Rico

註冊專科:
[ 放射科 ]
Tel:
2835 8877
專業資格:
澳洲雪梨大學內外全科醫學士
英國皇家放射科學醫學院院士
香港放射科醫學院院士
香港醫學專科學院院士(放射科)
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
診症時間:
敬請預約
使用醫院或其他服務診所:
診所以外提供的服務:

廖敬賢醫生

  # 30674
 報告:
• 診症日期 : 2020年----
• 求診目的 : 癌症腫瘤 問症
• 診金收費 : ~ $ 1500
• 輪候時間 : 需預約等候片刻
• 選尋原因 : 本網評譽參考
總評 3.6 / 10
專業態度 :
 5
對症下藥 :
 5
診金合理 :
 1

廖敬賢醫生 - 尋醫經歷詳述:

對養和醫院&醫生都好失望,如果係我呢啲平民真係唔好去!只會蹝錢蹝時間!

因為家人已經入咗院,打去養和既reception話可以就咁帶啲身體檢查報告去俾醫生睇,問診先,病人可以休息唔洗走來走去。 見到呢度有評論話廖敬賢醫生好好,就諗住搵佢攞個second opinion。
大家千其唔好浪費$1500既診金,因為完全無幫助,如果真係去既就帶埋病人去。如果唔係就好似我地咁:

等咗一陣入到去見醫生既時候,第一下已經feel到佢唔太友善 (強調:個人感覺)
一開頭正正常常都係問返我地家人既病史。(家人病史比較長,我認我地講得有啲亂既)
講完一論之後醫生竟然係問我地:"咁你地想我做啲咩?" (下?)
同埋我都知我家人既情況唔樂觀,醫生係咁講我聽完你地咁講,其實都好快無,生命剩返好短(個問題係態度完全唔想醫咁)
我唔係介意佢咁樣講,我都知醫生要直接將情況表達出黎。但係你作為醫生既態度係咪應該考慮下家屬感受呢?好在我家人無一齊去聽呢啲說話。
我嬲既係我地之後再問問題既時候,醫生係咁話我未見過病人,只係憑你地帶黎既資料,都話唔到啲咩
咁,係都要入醫抽血睇咗報告先知。問親問題都係咁講。我亦唔知醫生貴人事忙用咗幾多時間黎睇我帶去既報告。
咁好心養和就唔好同人講話可以家屬帶報告黎問症啦,根本呃人!
好,咁我就俾埋我家人近期既驗血報告醫生,佢睇咗兩眼 就話:係囉,啲指數咁高 。就完咗
都feel到佢唔想收我地個症。

我黎就係想睇下我屋企人既情況,問你既專業意見或者治療方案
點知醫生(我感覺)就咁介紹咗隻藥我地,話呢隻藥係唯一你地未用過既,所以可以試 ,就想打發我。

大家真係唔好好似我咁,呢次問診真係浪費我時間同埋錢

簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
廖敬賢醫生

  # 25774
 報告:
• 診症日期 : 2017年12月--
• 求診目的 : 癌症腫瘤
• 診金收費 : ~ $ 1500
• 輪候時間 : 需預約等候頗長
• 選尋原因 : 初次光顧
總評 10 / 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 10
診金合理 :
 10

廖敬賢醫生 - 尋醫經歷詳述:

我是病人家人,每次見醫生均在場。廖敬賢醫生是罕有真心關心病人的好醫生,處處為病人設想,亦是由瑪麗醫院出來非常有經驗的醫生。他能為有特殊需要的病人細心考慮最適合病人的治療方案,除提供治療外,亦時常鼓勵病人,開解病人,重視癌症病人身心狀態。廖醫生甚有醫德,會幫病人省錢,不會隨意要病人花錢作沒有必要的檢查。該做的他還是會做,他要病人做的所有檢查,PET scan 等,都是用以幫忙監察化療成效,令他可以有實質數據評估化療效用。綜合見過超過6 位腫瘤科醫生,就只有廖醫生最令人放心信任,最真心及有耐性,最容易傾談。廖醫生並非只顧賺錢的醫生,甚至不會計較金錢,是真心想醫好病人的醫生。唯一不足是他實在太多病人,非常忙碌,等候時間頗長,但他再忙都會回覆病人電話,甚至會親自致電病人講解情況。最初還害怕養和太貴不敢去試廖醫生,以致浪費了更多診金去見一些根本無心醫人,打發病人走的醫生;遇到廖醫生後,才知道原來還真的有醫德高尚,以病人為先的仁醫。
簡評:
個人觀感- 仁心仁術、醫德高尚
經歷過程- 求診病人實在太多,等候需時
推介意見- 已視為本人的必然選擇

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved