香港睇醫生網首頁
[ 會員#30350 ] Emotional

Anxiety

病患者女 - 20歲

我長期覺得好緊張 心口好翳焗 唞唔到氣 會因為一啲小事糾纏自己好耐 好小事就會喊 尤其臨近deadline嘅時候會好焦慮 成個人好辛苦 好驚唔知點算 但就算係平時嗰一個星期都有超過五日嘅時間係咁嘅狀態 平日努力克制自己扮冇事 但有時夜晚真係完全瞓唔到覺 成日想喊 有時都會想傷害自己 仲會俾好耐以前嘅事所困擾 問題已有好幾年 但近呢一兩年發現情況越嚟越嚴重 開始超出我控制範圍 係我好努力深呼吸都抑制唔到 同埋心口嘅壓迫感越嚟越犀利 尤其係夜晚會忍唔住諗返以前嘅事 跟住就會喊嚟放鬆自己 但係喊完之後情緒會keep住好低落 我用咗我最大嘅努力去阻止自己傷害自己 我又唔想影響到人 所以平時我都唔會表露到我好有問題咁
張正平醫生回覆:
 1/30/2024
你好,感謝你的查詢。
從你的形容,可以見到緊張的情緒已經對你的生活及身體造成不少的困擾,並且亦令你情緒低落。
你的情況須要及早正視,第一步是找一個你信任的醫生,安排一些基本的身體檢查去排除一些可能的身體問題。
第二步便是考慮不同的治療方案,例如藥物或心理治療,或同時進行。
希望以上的資訊能夠幫到你,亦希望你能早日康復。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆

Sam : 請問memantine對治療強迫症有效嗎?

病患者男 請問memantine對治療強迫症有效嗎?.......
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved