香港睇醫生網首頁
[ 會員#30267 ] rainystop

腳發炎出院後問題

病患者女 - 26歲

之前因為右腳發炎腫痛住咗醫院打抗生素針約5日,大致消腫後就出咗院。出院仲有7日抗生素要食,目前食咗一半,有見到係持續好轉,腳痛好咗8成,行路慢行就冇問題。

問題一係腳上有個軟軟嘅腫塊,本身入院時係腫痛嘅,打完針就唔再痛。出院後仍然突起,只有剛瞓醒或者冰敷後會消減下去,當行路同站立耐啲就會突起返。有啲影響行動。

問題二係唔知係唔係軟軟嘅腫塊有關,康復程度差少少,而家行路同企得耐會感覺到有啲壓力,有正常嘅左腳舒服。定係因為發炎係冇咁好,所以係正常?

而家抗生素嘅藥食咗一半,醫生另外有開消炎止痛畀我需要時服用,我應該試吓食有冇用?另外我嘅情況,食完抗生素我應該再搵醫生睇睇?
錢炳航醫生回覆:
 1/1/2024
謝謝來信,你的病狀像是蜂窩狀皮膚炎,需服抗生素以徹底根治,目前可同時服用消炎止痛葯,抗生素服完後應再看醫生以確定感染是否已完全清除。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved