香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Yiu

焦慮症藥物一問

本人由2016年年尾確診焦慮症,初發心慌,心悸,驚慌,入左院全身檢查都正常,后睇中醫又睇普通西醫,延至4月尾先睇精神科,醫生開左Rene Ron 15mg,吃完第一星期個人精神哂,好返哂,第二次覆診醫生開左30mg,之後就頂吾順眼訓得就顛,醫生話而家先至睇出焦慮的程度,就吃返血清15mg+pristine 50mg,早晚各一粒鎮靜劑,之後反反覆覆,成日都好攰,頭頂成日都好攰,覺得行路都好驚跌。

2017年10月醫生加左利痛抑,由25mg開始起,慢慢加到125mg,就開始又眼訓,而家夜晚吃血淸+利痛抑50mg.早上利痛抑25mg+pristine 75mg+雅佳朗2粒,有時要早晚各1/4粒鎮靜劑,而家早上一起身就開始眼訓,個腦成日認住,夜晚血清減至半粒,起身冇甘眼訓,但哩2曰有頭痛,個人冇咩慌,但系都系眼訓,有時d人焦慮吾系會失眠,但我成日都眼訓令我好困擾,系吾系藥過重,頭痛的原因是什麼呢?請醫生解答,謝謝
陳愷怡醫生回覆:
 8/25/2018
Yiu 你好!

根據你描述,你的焦慮情況已有兩年多,也服用過血清素、血清素及去甲腎上腺素(Pristiq)、利痛抑、Remeron 等。如要說藥物副作用,利痛抑及 Remeron 有可能引起疲累。頭痛是血清素可能引起的副作用,但你已經服用血清素一段時間,而頭痛在最近兩天出現,是副作用的機會不太大。其實很多情緒困擾的人也有各種生理反應,包括各種身體疼痛、腸胃不適、頭痛、頭暈等。明白長期疲倦對日常生活的影響真的很大,建議盡快和你的主診醫生商量,調教藥物。謝謝!
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved