香港睇醫生網首頁
[ 會員#29186 ] Kenny wong

龜頭痛

病患者男 - 57歲

醫生你好。
我1月頭中左新冠時右睪丸超痛,食左新冠特效藥後續漸唔痛。

過多十幾日左右發覺,尿道同睪丸都痛,睇醫生食左尿道炎抗生素後巳無痛(補充一下,這段時間洗澡時用沖涼液淘龜有係好痛).當時前列線無咩痛,尿道就有痛,食完藥後巳完全唔痛。

過左半個月即是10日前前列線,尿道有痛,罩丸有痛,龜頭用微暖水都超痛,痛超過3小時才慢慢痛少D,如果洗澡時盡量用些少水洗龜頭有無咁痛,(補充一下我有間中手淫,但有時一有反應就停止無射精,會否手淫過度搞到龜頭發炎,但睇過醫生說龜頭皮膚好正常)而這時再睇醫生,因當時前列線有痛,尿道同睪丸都痛,醫生開左前列線抗生素,食左4日前列線同龜頭都好少痛,只有龜頭一洗水就痛,而且仲係痛好耐。

請問我這複習情況究是什麼問題,應睇什麼醫生,謝謝

葉維晉醫生回覆:
 3/8/2023
您好,從病情看來可能是慢性前列腺炎及龜頭炎。要服用抗生素及在龜頭塗藥膏消炎才可以改善。現在的問题和手淫沒關係。

葉維晉医生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved