香港睇醫生網首頁
醫療劵
陳祖謙醫生
Dr CHAN CHO HIM, BOBBY
註冊專科:
[ 兒科 ]
Tel:
2891 0733
地址:
香港銅鑼灣怡和街28號14樓C室
專業資格:
澳洲墨爾本大學內外全科醫學士 1985
英國皇家內科醫學院院士 1991
香港醫學專科學院院士(兒科) 1995
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
$600起四日藥
診症時間:
星期一 ︰ 1000-1900
星期二 ︰ 1000-1900
星期三 ︰ 1000-1300
星期四 ︰ 1000-1900
星期五 ︰ 1000-1900
星期六 ︰ 1000-1900
星期日 ︰ 1000-1300
使用醫院或其他服務診所:
聖保祿醫院; 養和醫院
港安醫院; 嘉諾撒醫院
診所以外提供的服務:

  # 13
黃太 報告:
7/6/2009 4:15:01 PM
• 診症日期 :
• 求診目的 :
• 診金收費 : ~ $
• 輪候時間 :
• 光顧經驗 :
總評 7.3
專業態度 :
 6
對症下藥 :
 9
診金合理 :
 7
經歷詳述:
陳祖謙醫生--仔仔出世到依家都係睇佢,佢打針手勢好好,仔仔都不會喊,而且唔會隨便開抗生素,幾有料到,仔仔同佢d藥都幾夾,不過態度串d,同埋d藥都幾貴
leonardogisele回應:
我BB最近出生, 我的產科doctor介紹兒科 陳祖謙醫生 Dr Bobby Chan 給我. 陳祖謙 is the WORST doctor i've ever seen. 外國人叫呢D做 "PIECE OF CRAP" OR "SON OF THE BITCH". 我得到呢個結論是因最近我帶BB找他.

入到去, 我先問陳祖謙為什麼我BB的臍帶1個月還未掉下來. 他是旦睇吓, 然後話有機會白血球過低. 我問即係咩意思, 他說廢話: "白血球過低咪即係低囉!" 我点知咩係白血球過低, 我又唔係doctor. 于是我再問多次, 他竟然無喱頭話: "你係咪想問會唔會有血癌呀? 勇敢d講呀!" 他態度極之輕佻. 最後先話白血球過低即係抵抗力弱.

最後我問他關於BB打針的事情, 他竟然好寸答我: "一切關於BB打針的問題, 你自己返去睇pamphlet (小册子)." 但係所有D小册子註明"詳細可向醫生查詢". 呢個陳祖謙真唔專業又差勁.

之後我朋友介紹睇兒科趙長城醫生, 他好到不得了. 雖然去到都要等一段時間, 但他有耐性, 有愛心對BB, 又專業, 好清楚解釋我的問題. 我BB後來還在他診所打兩個月嘅針. BB打完針喊, 趙長城抱起我BB呵番,同埋播叮噹music和給 winnie the pooh 玻璃雪球我BB睇. 我BB果刻D喊聲真係停咗. 真感激他!
Karen Cheng回應:
我覺得陳醫生好好,從來唔會亂開抗生素,我仔仔9個月睇到而家7歲幾,雖然成日都病,都只係食過一次抗生素咋!就算咳到死死吓,陳醫生話唔使食抗生素,自己會好,又真係自己會好架! 而且佢斷症極準,好似我個仔今年年頭流感好番之後,體温一直偏高,介乎37.8度到38.1度之間,差不多成3個星期都係咁,但阿仔又好精神,咩事都無。我好擔心佢白血球有事,再帶佢睇陳醫生。陳醫生話有部分小朋友重流感後體温調節會失常,通常一至兩個月後就會自我調節番,仲叫我阿仔精精神神,就唔好再幫佢探熱,免得自己嚇自己。後尾兩個月後,又真係變番正常的36.3度。

其實我最初都好憎佢,因為佢講嘢真係好倔。但係尾我發現佢其實好怕啲父母太緊張,同埋唔鍾意父母唔信任醫生。最重要係佢將小朋友放响最重要位置,唔會為咗滿足父母,而犠牲小朋友。好似阿仔好細時有便秘,聽朋友講話有隻通便糖水好好,我請陳醫生開俾阿仔,佢好死惡咁同我講,嗰隻係輕瀉藥,佢係唔會胡亂開俾小朋友食,仲介紹隻fiber俾我,叫我俾阿仔食。

我覺得幫小朋友揾醫生,最緊要斷症準,有料先串架嘛,更何況睇佢多咗,溝通多咗,就會明白佢出發點係好好,一啲都唔覺佢有問題。
回應 黃太 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved