香港睇醫生網首頁
醫療劵
何志申醫生
Dr HO CHI SUN, JASON
註冊專科:
[ 普通科 ]
Tel:
2320 8104 / 23228003
地址:
九龍黃大仙蒲崗村道57號地下E舖
專業資格:
香港中文大學內外全科醫學士 1988
提供醫療程序及手術:
Health checkup and issue report
Vaccinations
Women health & Pap smear screening & counselling
Child development assessment
Pre-marital checkup
Cryosurgery (less than $1000)
Lump and Pump Excision (less than $1000)
Ear Syringing ($300)
其他資料:
收費:
診症時間:
星期一 ︰ 0800-1330; 1530-2130
星期二 ︰ 0800-1330; 1530-2130
星期三 ︰ 0800-1330; 1530-2130
星期四 ︰ 0800-1330; 1530-2130
星期五 ︰ 0800-1330; 1530-2130
星期六 ︰ 0800-1330; 1530-2130
星期日 ︰ 0800-1330; 1530-2130
公眾假期 ︰ 0800-1330; 1530-2130
敬請預約
使用醫院或其他服務診所:
聖德肋撒醫院; 仁安醫院
診所以外提供的服務:

  # 15282
allentcchan 報告:
6/12/2012 9:59:52 PM
• 診症日期 : 2012年6月12日
• 求診目的 : 傷風感冒
• 診金收費 : ~ $ 200
• 輪候時間 : 不設預約等候片刻
• 光顧經驗 :再度光顧
總評 1
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 1
經歷詳述:
從未見過這樣的醫生,有一次看他,他離開我2米遠叫我開口,假照一照,話用聽筒聽聽,但我未拿起Tshirt他說ok,唔聽診我冇機會說話,他叫我走,前後足一分鍾,我說那麽快. 那位所謂醫生,馬虎了事,真是可恥,請blacklist他.
簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 只知取藥付費,未能盡釋疑慮
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
阿信回應:
用醫療咭,又唔係真病,淨係想攞假紙,又要面,係咁㗎啦,唔鍾意,唔好嚟!
KK回應:
To阿信: 你又知人地"用醫療咭,又唔係真病,淨係想攞假紙,又要面"嘅? 你這個打手莫非係先知!?
阿信回應:
KK,先知是預知未來的,不是評論已發生的事的,真無常識,他是用醫療咭的,喺醫生度落唔到台,咪唱人囉,下等人。
KK回應:
To 阿信: 你又知人地用醫療咭? 用醫療咭係錯架? 佢係醫生度點落唔到台先? 你又知人地"唔係真病想攞假紙"? 你唔講你點知啲內幕, 我都會覺得你係度唱人啦!
阿信回應:
KK,用醫療咭是不受歡迎的,攞咗假紙,就快d走,唔好當自己VlP,叫佢走,條氣就唔順,覺得自己講大話俾個醫生識破咗,咪落唔到台囉,你真冇常識。
KK回應:
To 阿信: 你仲係唔知我問題嘅中心思想, 你嘅理解力真係有問題. 我唯有簡單啲問. 我問題嘅中心思想係: 你點知啲內幕? 如果你唔justify自己點知啲內幕, 都好難叫人信服. 或者我再簡單啲, 你係何志申醫生, 定係佢啲姑娘? 唔係當事人, 你就唔應該打"用醫療咭,又唔係真病,淨係想攞假紙,又要面,係咁㗎啦,唔鍾意,唔好嚟!" 不過如果你係當事人就另計. 所以請你justify自己點知啲內幕.
阿信回應:
KK,其實我已經答咗你啦,這是常識,明白嗎?不過無所謂啦,庸才到好似你咁,我會預咗你唔明,
KK回應:
To 阿信: 你解釋唔到自己點知啲內幕, 即係你其實根本唔知真實情況啦! 定係你就係當事人何志申醫生而唔認呀! 如果你唔知真實情況就唔該你唔好係度好似顛狗吠. 一唔係你就認自己就係當事人何志申醫生囉, 至少都有啲說服力Y.
阿信回應:
KK,根據你的所謂中心思想,唔通你就係d個allentcchan,除咗你講呢兩個可能性外,還有一種叫常識的東西,讀多d書啦,儍仔。
KK回應:
To 阿信: 我問題嘅中心思想係 - 你點知啲內幕? 你嘅理解力真係好有問題. 你lee啲就叫常識呀! 我睇你仲無讀過書喎! 稍為有讀過書都會有啲修養, 會分析, 唔會好似你係度顛狗吠啦. 我只係路過, 所以唔係allentcchan, 只係見你一直啲留言都好偏激, 好似顛狗係度吠, 先出來講公道說話. 你唔講你點知啲內幕, 即係你根本係度唱人啦! 其實你根本係度繞圈子, 根本無講你點知啲內幕, 利用常識做擋箭牌. 看你都大多有反社會人格, 或躁狂傾向, 要看看精神科醫生了.
KK回應:
阿信, 贈多你一言: 如果你唔係個病人, 唔係何志申醫生, 唔係佢啲姑娘, 就即係outsider. Outsider 係唔會知道真實情況, 所以你的評論並無價值. 除非你係insider啦就另計. 不過以你啲資質, 都唔明架啦.
阿信回應:
KK,哈哈哈!笑死我,你真唔知醜,自己讚自己公道,睇嚟你不單小器,還有自大狂性格缺憾,很替你的雙親難過。
KK回應:
阿信, 你叉開話題噃, 唔反駁我嘅論點嘅? 言中乎? 哈哈!
阿信回應:
KK,儍仔,唔好以為寫一大堆嘢就有論點至得㗎,其實是一大堆廢話,廢話是不攻自破的,我建議你睇一本書,叫李天命的思想藝術,如果無錢買,可以去圖書館借,希望可以改進你的思想方法,唔好污染呢個社會,唔洗客氣。
回應 allentcchan 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved