香港睇醫生網首頁
廖國忠醫生
Dr Liu Kwok Chung
註冊專科:
[ 耳鼻喉科 ]
Tel:
2522-8989
地址:
中環太子大廈508室
專業資格:
MB ChB(Birm)
DLO(Lond)
FCS(HK)
FHKCORL
FRCS (Edin)
FHKAM(ORL)
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
診症時間:
敬請預約
使用醫院或其他服務診所:
診所以外提供的服務:

  # 28476
Chan 報告:
7/7/2019 10:31:18 PM
• 診症日期 : 2019年7月5日
• 求診目的 : 耳鼻喉疾病 耳痛
• 診金收費 : ~ $ 2000
• 輪候時間 : 需預約等候頗長
• 光顧經驗 :隨機方便嘗試
總評 1.3
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 2
診金合理 :
 1
經歷詳述:
我從來都冇寫過評論,但廖國忠態度太惡劣,我希望寫出來俾大家作個參考,免得浪費大家金錢去睇一個冇醫德嘅醫生。

因為之前手多,刮損耳道,出水有臭味,但因為擦左自己街外藥膏,見有好轉,就冇睇醫生。但突然耳朵痛,又睇到新聞講耳念珠菌好厲害,擔心出事,所以立即找專科睇。因工作地方係中環,當日馬上從保險醫生列表中搵有冇醫生當日有時間,但打左二十個醫生都full哂booking, 但廖國忠就有時間,第二天早上睇,護士話要等,可walk-in, 咁我馬上apply話聽朝去睇。

第二天一到診所,都等左接近一小時,我從中觀察到,護士態度差劣,佢地對其他病人嘅詢問完全冇耐性解答,又串,令人覺得好失望。等左一小時,終於入房見醫生,滿心期待希望知道自己係唔係出事,有冇事。點知廖國忠完全冇耐性,我講左幾句狀況,佢就用儀器照耳朵,話冇乜事,有損到發炎,痛係因為有粒細瘡,無喇喇話要打針。我問醫生點解要打針,如果可以食消炎藥加上情況不太嚴重,佢一句話快啲好,就勁冇耐性洗一洗我耳道 (30秒都冇), 又叫護士同我打完針, 再叫我出去。全個見面時間加診治都冇5分鐘。我離開前,問佢兩條問題,有關耳朵喉嚨,佢連答都唔答我,話下次先問,我有嘗試問多次,佢就勁不耐煩叫我出去,我從來都冇見過咁惡劣態度嘅醫生,有違醫德,欠缺愛心,不關心病人,只顧快快完結再賺下個病人錢。我事後睇到呢個網頁,先知原來我唔係第一個人有呢種感想,簡直係垃圾醫生,加其他不必要服務,想多收我地錢。完全冇耐性愛心嘅人根本唔應該做醫生。 最後,佢地claim完我保險後,都收左我HK$ 1500。這次經歷係我人生以來最惡劣嘅看病經歷。醫生護士態度十分有待改善。
簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 診証時間極其急趕,快來快去
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
SM回應:
完全同你有相同的經歷!真心嬲!
回應 Chan 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved