香港睇醫生網首頁
鄭楚豪醫生
Dr CHENG CHOR HO ALVIN
註冊專科:
[ 家庭醫學 ]
Tel:
2692 7621
地址:
新界沙田大圍雲疊花園地下16A舖
專業資格:
香港大學內外全科醫學士 1988
香港中文大學家庭醫學文憑 1996
英國倫敦大學兒科文憑 1997
澳洲皇家全科醫學院院士 1997
香港家庭醫學學院院士 1997
香港大學社區精神醫學深造文憑 2003
香港中文大學內科醫學文憑 2004
提供醫療程序及手術:
Blood & Urine Test
Asthma - Nebulizer Service
Mood Disorder Management
Health Check
Vaccination
其他資料:
收費:
診症時間:
星期一 ︰ 0830-1330; 1530-2000
星期二 ︰ 0830-1330; 1530-2000
星期三 ︰ 0830-1330; 1530-2000
星期四 ︰ 0830-1330; 1530-2000
星期五 ︰ 0830-1330; 1530-2000
星期六 ︰ 0830-1330; 1530-1830
星期日 ︰ 0900-1300
公眾假期 ︰ 0900-1300
鄭楚豪醫生名片
使用醫院或其他服務診所:
仁安醫院; 聖德肋撒醫院; 香港浸會醫院; 嘉諾撒醫院
診所以外提供的服務:

  # 25022
Danny 報告:
11/16/2017 4:52:54 PM
• 診症日期 : 2017年11月15日
• 求診目的 : 傷風感冒 咳嗽、喉嚨痛
• 診金收費 : ~ $ 100
• 輪候時間 : 需預約準時
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 3
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 3
診金合理 :
 5
經歷詳述:
到鄭醫生診症室的奇遇, 人生中唯一一次最受辱的醫療經驗:
喺我未坐低之際, 佢睇完我係用醫療咭之後, 鄭醫生用計數機按了2xx -1xx. 仿佛告訴我, 用醫療卡佢會蝕大本。當刻我告訴自己, 唔好咁多心, 可能我誤會左。但好快就証明左我嘅擔心係對的。
我一坐低, 第一句我真係唔記得左講乜, 不過第二句就真係刻骨銘心。第二句佢就問:"你係唔係想攞醫生紙?" 其實我當刻真係好唔舒服, 我只係比左一個反應, 就係"吓"一聲, 然後我同鄭醫生講, 我唔係好明你講乜, 我連續講了兩次, 並同佢講你唔係唔想睇? 跟住, 佢就話唔係, 鄭醫生用左一個唔耐煩嘅態度喺一兩分鐘嘅時間完成診斷, 鄭醫生用了唔需要用抗生素嚟作結論。(翌日早上我去別家醫生, 該醫生診斷我係有氣管炎, 須處方五天抗生素)
最精彩嘅係開藥嘅部份, 開左四隻藥全部都係六個鐘, 其中一支係咳藥水, 最特別嘅地方係支咳水係得三份二支。(你可以話, 佢醫得好你咪得囉, 但個問題係, 當晚我食完佢兩次藥, 冇好轉不單止仲惡化左)

我嘅體會係, 病人喺生病嘅時候得不到適當嘅治療及診斷, 該醫生嘅能力及操守已經存在住問題。再加上侮辱病人嘅行為, 更顯得該醫生在醫德上有很大進步空間。

我絕對同意, 醫生對一啲利潤比較少的診症可以減少一啲寒暄性嘅對話以減少診症時間。但唔代表可以減少作為醫生嘅德行或醫生嘅專業操守。

我深信香港社會仍然對醫生嘅期望比較高。
簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
Summer回應:
又一醫療咭怪,你老細出半份糧俾你,叫你做番一樣的工作量可以嗎?要人對你好,首先就唔好刻薄人在先lol!
Danny回應:
用老闆同員工去比喻... 個邏輯唔係好啱喎。

不過你要清楚你嘅講法, 你並唔係侮辱緊正常使用醫保嘅朋友, 而你係侮辱緊一班喺醫學院畢業並且緊守誓言嘅一班醫生。

醫生係可以選擇參加醫保聯網醫生與否, 冇人揸支槍迫佢。
厚顏回應:
用得醫保當然唔正常la,個個病人都係病,你為了拿著數,剝削醫生一半診金,你仲想點吖?醫生的誓言冇包括任人剝削㗎,你有經濟困難真係冇錢俾個醫生唔醫你,個醫生先係有問題,你用醫療咭付一半診金,診所個業主係咪會收平佢一半租金?刻薄完人仲要大大聲,唉....
Danny回應:
使用醫療保險就等如剝削、攞著數, 又係甚麼邏輯? 不過我相信你嘅出發點都係為醫生着想。

你真係要明白, 鄭醫生或任何醫生係有自由意志去選擇做抑或唔做聯網醫生。 如若鄭醫生覺得被剝削, 佢應該選擇退出聯網。

一但個醫生接左CASE, 醫生係要100%專業。你有唔明嘅地方, 請參考以下份文件。
https://www.mchk.org.hk/english/code/files/Code_of_Professional_Conduct_2016_c.pdf
回應 Danny 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved