香港睇醫生網首頁
醫療劵
盧乃本醫生
Dr LO Ni Boon
註冊專科:
[ 婦產科 ]
Tel:
2723 1199/ 27230089
地址:
彌敦道72號昌興大廈401室
專業資格:
澳洲墨爾本大學內外全科醫學士
英國皇家婦產科醫學院院士
澳洲皇家全科醫學院院士
香港醫學專科學院院士(婦產科)
提供醫療程序及手術:

其他資料:
荃灣港安醫院
預約電話:2276 7888
收費:
$700起藥費另計
診症時間:
星期一 ︰ 1600-2000
星期二 ︰ 1130-1230 1430-1900
星期三 ︰ 0200-1630
星期四 ︰ 1130-1230 1430-1900
星期五 ︰ 1500-2000
星期六 ︰ 1030-1230 1430-1700
星期日 ︰ close
P.H : close
使用醫院或其他服務診所:
荃灣港安醫院
診所以外提供的服務:

  # 25724
Ms lau 報告:
4/14/2018 10:53:44 AM
• 診症日期 : 2018年4月13日
• 求診目的 : 婦科疾病 子宮肌瘤
• 診金收費 : ~ $ 800
• 輪候時間 : 需預約等候頗長
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 4
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 10
經歷詳述:
我真心勸告大家,唔好再相信呢度既評論,原本我有兩位朋友話睇過盧醫生,話佢好馬虎好求其,叫我唔好睇,我唔信,我話佢網上好多like 好多好既評論,我堅信來睇,點知,佢係馬虎到連超聲波都唔想同我照,然後因爲我子宮肌瘤都成7cm大,佢話,「做手術唔好搵我」,我真心未見過咁既醫生,完全無醫德,可能佢淨係恰我一個啦,我全程態度好好,佢就又hae又串,跟住又唔會幫我照陰道超聲波,淨係肚面憂碌就算,我其他醫生全部都係申入去陰道,我咁大個女,睇左咁多醫生。未見過一個咁_ _ 既醫生,講真,佢好老,寫字都手震,點樣安心俾佢做手術呀? 做產檢可以搵佢既 因為夠平 300蚊一次 ,子宮肌瘤既病人,我勸你們,唔好搵佢,我6點去到,等到10點,次次都話做手術,原本約左3月28 , 我去到診所,姑娘話醫生做手術遲返,唔睇我,叫我番歸,真係 _ ! 然後改約4月11, 又話做手術,又話醫生唔番,真係好火!!!!!
簡評:
個人觀感- 有欠詳盡、耽誤病情
經歷過程- 求診病人實在太多,等候需時
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
Ms Wong回應:
我之前有揾盧醫生產檢,覺得佢唔錯,超聲波都照得幾詳細,但產檢價錢300已經唔系事實,唔知呢位女士的$300系咩收費。再,以我所知,盧醫生呢兩個星期確實抱恙,休假了兩個星期。但睇盧醫生需等得較耐是事實。
Ms cheung回應:
好醫生的確要等!醫生最近身體抱恙,在我住院期間仍然一天巡房兩次看我!只收一次巡房費,很顧及病人感受的,我跟我的朋友都是他做手術,機瘤比你還大多呢!
Ms Lam回應:
盧醫生佢係好好,我生2個小朋友都係找佢睇,佢就唔接開刀,佢都跟得我好好,同你所講根本兩回事,我有一次約了產檢,姑娘打比我話醫生要遲番,問我想改期還是改晚點來?到醫生回來,佢對住等佢嘅病人一一講唔好意思,佢唔會叫人番歸囉
ms kwok回應:
見到你寫$300已經笑左……作故仔都作好D
Ms Yip回應:
雖然評論已有一年,但偶然看到,也不得不說句公道話。劉小姐的評論有欠公平,盧醫生不多言,診症時間通常針對病情向病人分析! 劉小姐既然知道什麼病和如何治療,又何必找盧醫生呢!他是很忙,但絕對不是所言hea, 至少我不是熟客,盧醫生未必記得我,但我每次見他及診症,他都盡心去看。治療亦很有效。可以說他是一個仁醫!
Ms Cheng回應:
30幾年前, 我哋幾兄弟姊妹所有小朋友,都係盧醫生接生嘅,30年後,我陪個囡再次搵盧醫生複診,佢比我嘅感覺,依然係10分細心詳盡,同埋有耐性,就算有啲唔好嘅消息,佢都係好充滿同理心咁樣話比病人聽,我唔明點解呢位女士有啲咁嘅經歷,呢個完全唔係我認識嘅盧醫生,我亦唔相信盧醫生嘅為人係咁
Ms Ho 回應:
雖然呢個post 已經兩年前,不過我剛剛都睇完盧醫生,想回應這個post.
盧醫生好好人,解釋得好詳盡,完全唔覺你咁講,你講到好似睇左第二個醫生咁,完全同睇我既盧醫生係兩個人。
我早前個胎生得好慢,一直盧醫生跟開,建議我流產。我都有睇另一個醫生double confirm 係未真係唔得啦,第二個醫生話都九成九唔得架啦(其實盧醫生話唔得都真係好大機會唔得,不過好多人都叫我睇多個醫生)最後搵盧醫生做吸宮手術流產,醫生手勢好好,做完唔覺做左手術咁樣,又無乜好辛苦好痛既感覺。所以盧醫生真係好好呀!
Ms Cheng回應:
佢點會講「做手術唔好搵我」呀?我前幾日先搵佢做完子宮切除手術,我仲瞓緊喺醫院。我平時都唔會留言,但實在與事實不符。盧乃本係一個不可多得嘅仁醫。我睇咗盧乃本醫生十年。佢真係好好。我有兩個朋友都做過呢個手術,但係搵其他醫生做。兩個都話術後痛到要死。但老實說,我第三日我已經可以自行落床走動,第一下係稍為痛啲,之後都無痛。盧醫生手勢好好。
Yuen回應:
你係咪睇錯醫生定玩嘢?見到個價錢已經知道假啦。又話醫生唔做手術,但又話醫生做手術嚟唔到🤣

盧醫生絕對唔係咁嘅人,佢係一個好有醫德、好專業嘅醫生。我自己因為幾個婦科問題睇佢,因為普通科唔識睇,佢都可以一一俾到好專業嘅意見我,佢都有問我需唔需要入院開刀處理。有時佢講完,我唔太明啲學術字眼,佢就會再重覆用簡單話語再解釋,同問我明唔明,話唔緊要唔明就再諗方法解釋我知。

唯一事實嘅係睇佢係等得耐,因為佢每個case都好仔細咁睇,所以一定要食定嘢有心理準備,但我覺得等佢嘅意見係值得嘅。
而我亦都試過收電話醫生臨時要做手術,但姑娘都好有禮貌問我要唔要夜啲或改期,當我改期去見醫生,佢主動同我講返唔好意思。
Winnie C回應:
請問呢位女士做打手收幾錢? 我一直都搵開盧醫生做檢查 今年不幸地要做手術都係盧醫生幫我做 從來冇覺得盧醫生hea
MS. YEUNG回應:
嘩!!!我睇開既DR. LO 同MS. LAU形容既係完全相反WOR, 雖然已經係幾年前既POST, 但係我覺得真係要幫DR. LO平反, DR. LO 係勁細心同勁溫柔既醫生, 雖然佢好有經驗但每次都會好細心聽我講自己有咩唔舒服, 唔會急住就打斷我或者落定論. 見到上面禁多姐妹都撐DR. LO 就知醫生係點既為人拉.

希望D 人唔好亂UP
Ms Law回應:
本人睇過盧醫生兩次, 第一次因在竹私家醫院照到 卵巢 有影,但盧醫生什麼也照不到,寫轉介信到政府醫院睇婦科專科, 照埋超聲波和營光造影, 也什麼也照不到。
第二次是相隔幾年,盧醫生沒收到照超聲波的費用, 也詳細解釋, 因我覺腹痛,他建議我去照全腹, 照後也沒事, 所以安心了
所以, 對 MS Lau 的 說話, 甚感 疑惑
回應 Ms lau 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved