香港睇醫生網首頁
朱建華醫生
Dr Chu Kin Wah
註冊專科:
[ 外科 ]
Tel:
28108818
地址:
香港中環畢打街1號中建大廈1031室
專業資格:
香港大學內外全科醫學士
MBBS (HK) 1980
香港外科醫學院院士
FCSHK1993
香港醫學專科學院院士(外科)
FHKAM (Surgery) 1993
皇家放射科學醫學院院士
FRCSEd 1985
提供醫療程序及手術:
診症, 腹腔鏡手術
結直腸外科手術
急症手術 結直腸內窺鏡檢查
上消化道內窺鏡檢查(胃鏡)
結紮痔瘡
其他資料:
收費:
診症時間:
Consultation By Appointment
敬請預約
朱建華醫生名片
使用醫院或其他服務診所:
養和醫院
香港港安醫院 - 司徒拔道
聖保祿醫院
香港浸信會醫院
聖德肋撒醫院
診所以外提供的服務:

  # 34333
抱不是 報告:
3/13/2022 2:23:10 AM
• 診症日期 : 2021年7月14日
• 求診目的 : 腸胃不適 胃酸倒流
• 診金收費 : ~ $ 5000
• 輪候時間 : 需預約等候頗長
• 光顧經驗 :傳媒資訊報導
總評 2
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 4
經歷詳述:
這樣的醫生配唔配做醫生呀?這麼多人說他係一個好醫生,我真的非常懷疑這些是否都是一個廣告,我絕對是一個親身的受害者,只要你有小小唔遵從這個名醫的指示去做的話,比一個親身經歷給大家參考,所謂的名醫叫你某一日某一個時間去做手術,而你竟然夠膽同佢說,嗰日唔方便,要約過第二個時間,之後我保證你做手術的時候,這個名醫、麻醉科醫生和佢嗰啲姑娘,一定會叫你難受,我只是提出這麼小小的要求,竟然會有這樣的結果,我就是親身經歷過,我未接受佢治療之前,也對這個所謂的名醫抱着好大的信心,點知係完全極度失望,信不信由你們,你哋唔相信的話,即管可以試一試,保證你們大開眼界。真的不想再有其他人比這個掛名的所謂名醫危害身體,我絕對相信,出面任何一個醫生都俾這個所謂名醫更加有醫德。
其實本人從來都唔寫評論的,但是我想的不想有其他受害者,錯寫這篇評論,希望大家用雪亮的眼睛好好睇清楚,之後大家會對這位所謂的名醫有另外一種唔知點解佢要咁做的問題,深深印在你的腦中。

簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
Amy回應:
絕對認同你嘅感受,我都領教過佢啲嘢,絕對估唔到會有咁嘅一個醫生
Chiu.s.w.回應:
本人和母親加舅父都是朱医生的病人,
多次見面的經歷都留下一個非常好的印象,
朱医生手術了得,為人親切,態度專業,我個人只睇过一次,但陪媽媽有多次与医生姑娘見面。
陪媽媽覆診和在医院做完手術,每晚朱医生巡房给我的印象都貫徹的好!我心唸如果我腸有事,一定揾朱医生才安心。
診所的護士比同層另一位專科医生的姑娘亦有禮得多,耐心講解,本人藉此机会感謝朱医生与
各位姑娘对毌親和舅父的幫助,手術好,康復快!

auyeung回應:
朱醫生真係我遇到過最好的醫生,好感恩!
我係大陸醫院做腸鏡驗咗有事,即刻上網搵到朱醫生,打去診所姑娘態度好好,第二日安排我上去等見朱醫生,雖然等咗好耐,但好彩見到朱醫生,朱醫生好耐心同我解釋咗我的情況,另外即刻安排手術時間,前後不到兩星期,我已經出院在家,傷口恢復好好。
我好佩服朱醫生雖然病人好多,但唔會敷衍了事,每個問題都好認真回答,甚至好細心幫病人考慮,由於需要化療,朱醫生幫我安排做基因檢測,等我可以節省時間,攞到報告第一時間搵腫瘤科醫生安排化療。
今日複診知我擔心公立醫院排隊徐時,即刻安排佢診所姑娘帶我去隔離診所搵腫瘤科醫生。
難能可貴係甘出名的醫生原來對待病人如此親善,雖然病咗,但遇到甘的貴人,覺得好幸運,好溫暖!多謝曬朱醫生!
回應 抱不是 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved