香港睇醫生網首頁
鄧遠釗醫生
Dr Tang Yuen Chiu
註冊專科:
[ 婦產科 ]
Tel:
2780 0655
地址:
九龍彌敦道363號恆成大廈801室
專業資格:
香港大學內外全科醫學士
英國皇家婦產科醫學院院士
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
診症時間:
使用醫院或其他服務診所:
診所以外提供的服務:

  # 17301
何小姐 報告:
8/6/2013 2:07:00 AM
• 診症日期 : 2013年8月5日
• 求診目的 : 婦科疾病
• 診金收費 : ~ $ -
• 輪候時間 : 需預約等候片刻
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 10
診金合理 :
 10
經歷詳述:
鄧醫生是朋友介紹我去睇的,因為我睇開個婦科醫生不做手術的大年紀的醫生,我的肌瘤又長大到要盡快把它割走,book就上去睇,點知D護士真係令我大開眼介,態度可以用惡劣來形容,登記時問多句都己不想答,入到去見醫生有另外兩個護士在,我一入到去叫我坐低,我正常的坐下但個護士走過來用手推我艾在椅背度,我即時坐反直身問佢做咩,護士答「叫你坐好」又再用手推我艾向椅度,呢個動好似警察對犯人一樣令人反感,我喜歡坐直個人有乜問題呢?跟住醫生幇我照超聲波個護士好似老師上身一樣要我睇住個畫面,照完又唔比出去住要等1分鐘,我諗唔明?鄧醫生我第一次睇佢我又覺得都健談的,所以我決定搵佢做手術!但有D擔心個手術唔知做得好唔好始終未睇過佢,真係求神希望佢是一位好醫生。
簡評:
個人觀感- 判症快捷、合情合理
經歷過程- 求診病人實在太多,等候需時
推介意見- 想充分掌握病情者應試
zoe回應:
你的情況同我差唔多, D姑娘態度真幾惡劣, 我想問你手術是否開刀呢? 大約幾錢? 謝!!!
Ms L 回應:
我同我個朋友都有呢個經歷,坐低只係「烏」前少少咋,個姑娘已經好似女警咁按住我,好似驚死我再「烏」前d 會襲擊醫生咁⋯我已經試過幾次係咁。鄧醫生d 姑娘,惡到冇人有,好似喝狗咁,令人好難堪。

我唔會再幫襯佢,反正佢serve 大陸客太多,就算book咗都閒閒哋等2粒鐘。以後都唔會再去!!!
回應 何小姐 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved