香港睇醫生網首頁
鍾炎午醫生
Dr Chung Yim Ng
註冊專科:
[ 婦產科 ]
Tel:
23955444
地址:
九龍彌敦道639號雅蘭中心一期10樓1010室
專業資格:
香港中文大學內外全科醫學士
香港醫學專科學院院士(婦產科)
香港婦產科學院院士
英國皇家婦產科醫學院院士
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
專科門診$1000起藥費另計
診症時間:
敬請預約
星期一 ︰ 1000-1300;15:00-1800
星期二 ︰ 1000-1300;15:00-1800
星期三 ︰ 1000-1300;15:00-1800
星期四 ︰ 1000-1300;15:00-1800
星期五 ︰ 1000-1300;15:00-1800
星期六 ︰ 1000-1400
星期日 : close
P. H. : close
鍾炎午醫生名片
使用醫院或其他服務診所:
仁安醫院,法國醫院
診所以外提供的服務:
順產,剖腹生產及婦科手術服務

  # 20339
Lee 報告:
4/10/2015 1:25:31 PM
• 診症日期 : 2015年4月10日
• 求診目的 : 生育問題
• 診金收費 : ~ $ -
• 輪候時間 : 需預約準時
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 1
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 1
經歷詳述:
我係上一篇評論的作者,之前講過對鍾有不滿,但都會繼續睇,早前約了下星期再去做檢查,誰知今日收到姑娘電話,話上次醫生見我見得唔係咁開心,所以唔再為我睇症。咁嘅醫生都係第一次見,自己情緒不穩,無故教訓孕婦,令人不快,仲可以小器及記仇至唔再同人睇证,性格都好有問題。之前咁多人好評佢,或者果d真係會搵埋佢接生的大客啦。其他去返公立生的,唔想無原無故踩中佢條尾都唔知,要受佢不尊重對待的正常人,都係千祈唔好去睇佢。
簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
大師回應:
要係度唱衰完人,又要埋怨人地唔睇你,真係有病,仲要寫到醫生都估到係邊個先搞笑!醫生遇著呢d病人真不幸!施主,你收手啦!
Lee回應:
鍾醫生真係睇到就應該自己檢討下,做得出咁衰就唔好怕俾人唱啦,俾人公開真面目都覺搞笑,佢咁樂觀咪好囉,唔好再亂對d孕婦發俾氣喇,多謝你個回應,我至知我嘅評論有幾大影響力囉。想我收手,你覺得我仲會做咩唧?
Man回應:
首先,你應該撿討下自己對醫生既態度。
如果你覺得自己比錢睇醫生,就應該係貴賓,甘你咪錯曬囉。
如果個個都話個醫生好好丶只係你甘不滿。
我只可以話,你一定有公主病。

為肚入面既BB積福吧,大肚唔係大晒。
損人不利己的事不要做。

PS.;我未見過鐘醫生,只係路見不平
wong回應:
我相信樓主你態度應該係超級有問題!我2011年搵鍾醫生接生之後每年檢查我都係搵佢,我從未見過佢發皮氣。佢為人細心,我地有問題同佢講,佢就會解答我地!你真係唯一一個會俾鍾先生鬧既人!我已經介紹左3個朋友睇佢,冇一個人會話鍾醫生有問題囉!請樓主檢討下自己先話人啦!大肚婆係會有情緒,但唔代表大晒囉!
Yim回應:
的確很不好經歷!

今天第一次看鐘醫生,剛剛開始,鐘醫生一切都很正常,有問必答,所以我也很感謝他給了我不少的放心和信心。然後到照完超聲波再講解了一下,我的超聲波照片和寶寶的一些資料,這一切都進行的很順利。差不多到結束的時候,鐘醫生問我要開鈣片和DHA嗎?我就回答我需要,但是我想知道是甚麼牌子可以嗎?然後他就說我開的不是甚麼牌子的。然後我再問了一下那和外界例如GNC⋯⋯的牌子有很大分別嗎?因為我現在正在吃GNC的葉酸。我也就這樣簡單的問了一下,然後他就某名奇妙的發起了很大的脾氣,然後不停的話,我沒有要幫任何牌子和藥廠做銷售,你不想要我就不開,你喜歡在哪買就在哪買,不要問我,你覺得我的藥不好,你就在外面買。然後我就超驚訝的說⋯⋯鐘醫生我沒有說你的藥不好,也沒有挑戰你的專業,我只是想質詢你一下。然後鐘醫生還是很火爆的說,你質詢我,那你為什麼買葉酸的時候不質詢我。(葉酸是懷孕前三個月已經在吃)所以我真的不知道如何應對,就這樣在2016的立春,給人莫名其妙被罵了。(或者鐘醫生開甚麼給我都要欣然接受,不可以直接問他) 如果還想繼續看鐘醫生的話就不要問問提!
然後他真的很小氣,原本在發火前,已經說好了下次的覆診時間,但是他還是沒有寫上去覆診紙上,因為他說和我已經緣盡⋯⋯。😅😅😅
Lee回應:
Yim真係感同身受😔😔多謝你公開你嘅經歷,唔明之前只有我一路被人質疑,被人話係我自己有問題,被人話我中傷佢,宜家終於多個證人支持我,希望多d想睇鍾炎午的人自己小心d,醫生咁多,無謂冒險。
梅回應:
其實醫生都係正常人,醫生除講究醫德之外,其實都係有正常人情緒。你個case醫生已說開這種藥,你又要挑戰醫生用藥的牌子,其實每個醫生都有用藥嘅喜好,實在並無不妥吖。病人講說話時本已冒犯每個醫生都最重視的專業範疇,後又話自己無辜無呀又要據理力爭等。
其實醫生回答時往往是一句無心話,但病人又覺得好敏感好嬲。算啦,呢個世界總有D顧客雞蛋裏挑骨頭。但人夾人而已為何要寫衰人?放下吧。
利申:朋友介紹且看過鍾醫生一次,覺得佢專業笑容好好,絕對係好醫生。
回應 Lee 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved