香港睇醫生網首頁
葉劍光醫生
Dr YIP KIM KWONG, GARY
註冊專科:
[ 耳鼻喉科 ]
Tel:
2905 8333
地址:
九龍尖沙咀中間道15號10樓1011-16室
專業資格:
香港大學內外全科醫學士 1989
英國格拉斯哥皇家醫學院外科院士 1993
香港耳鼻喉科醫學院院士 1996
香港醫學專科學院院士(耳鼻喉科) 1997
提供醫療程序及手術:
Video endoscopy
Ear microsurgery
Audiology
Minor operation theatre
Speech therapy
Video endoscopy
Aural toilet
Myringotomy and grommet insertion
Sinus washout
Hearing assessment test
其他資料:
收費:
診症時間:
星期一 ︰ 1000-1300; 1500-1830
星期二 ︰ 1000-1300; 1500-1830
星期三 ︰ 1000-1300; 1500-1830
星期四 ︰ 1000-1300; 1500-1830
星期五 ︰ 1000-1300; 1500-1830
星期六 ︰ 1000-1300; 1500-1700
敬請預約
葉劍光醫生名片
使用醫院或其他服務診所:
聖德肋撒醫院; 香港浸信會醫院; 養和醫院; 聖保祿醫院
診所以外提供的服務:

  # 21836
不平刖嗚 報告:
4/1/2016 10:56:05 AM
• 診症日期 : 2016年3月31日
• 求診目的 : 耳鼻喉疾病 聽不到
• 診金收費 : ~ $ 3000
• 輪候時間 : 需預約等候頗長
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 2.3
專業態度 :
 3
對症下藥 :
 3
診金合理 :
 1
經歷詳述:
我因聽不到但沒有覆診咭在身,上醫生網找,見到"標示$300-$500",以為是老醫生,所以較平,登記時看到收費$400-$800起,以為都加50%可以吧!(以往幾年復發都是$800(全包))
因聽不到,不清楚其他人收費,但前一位是診金$1,000, 葯$2,000. 我不用食/用葯, 心諗最多$1,000-$1,500.
点知開單$2,750, 診金$600, 葯$150, 有一項為鼻內窺鏡 $500, 我話無要求看鼻, 而且洗耳道/清耳垢 $1,500, 今天致電問其他醫生, 全都在$400-$600內, 診金~$800, 總數不超過$1,500。
收費非常非常不合理, 敬請留意, 不要被網上資料誤導!
簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 求診病人實在太多,等候需時
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
Hui Mei Fung回應:
X女士寫的全部同金錢的層面,沒有將全部事實寫出。是很偏激的評語。查實當日診所非常繁忙,所有預約時間已經滿了,X女士打電話來預約說突然聽唔到聲,我們好心加位給她,怕有急症問題要及早治療。當晚X女士差不多八點先來(預約是六時至六時半時段),所有病人已經差不多走了。登記時已經給她看了收費的清單,例明除診金外,各項醫療服務要每項收費由$400起到$800起,X女士也看過及簽署同意書,說明醫生會根據醫學的需要,做各項的醫療服務,不會事先解釋原因。X女士在醫生房因為完全聽不到,所以很難了解她的全部問題,檢查時發覺她兩隻耳朵內塞滿很多很多耳石,是因為長期多年積累的分泌物及發炎引起,耳石又牢牢鎖住耳道,非常困難取出,但醫生沒有放棄,努力工作用顯微鏡及儀器續小取出,兩邊耳石已經花了半小時以上了,X女士因為受長時間真空吸取耳石影響,所以非常頭暈,我們都好有耐心安慰她直至她恢復後,再做鼻鏡檢查,做之前已經跟她説明是否定鼻咽癌的可能性,鼻鏡過程順利,X女士沒有異議,她很高興因為聽力完全恢復正常,當時醫生解釋並忠告,她的問題是多年外耳道發炎,要定期回來清理耳道及薬物治療才能避免耳石再生。X女士收到收費單突然性情大變,説不合理及被騙,因為病人不滿及不肯付費,醫生要再接見X女士,解釋手術非常難及時間長,所以收費會比平常高,鼻鏡檢查是醫學需要的,因為耳朵發炎是鼻咽癌的先兆,醫生不能看漏一個鼻咽癌個案,但X女士不接受,堅持自己知道個鼻咽無事,最後醫生都好好人,免收她的鼻鏡費用,她又不要治療的藥,祗付了診金及取耳石手術費用走人,走時沒有說一聲好的說話及警告醫生會投訴。這件事對我們打擊很大,因為全組人包括四位䕶士,一位醫生前後花了一個小時去幫助一位病人去解決問題,病人成功恢復聽覺,收工當時已經時晚上九點了,但我們一句多謝或唔該都聽不到,衹聽到惡言惡語。之後一日,醫生立即開會議檢討事件,強調加強對病人收費解䆁,全件事全體員工表現非常好,更提出無論病人之後怎樣對我們也要維持專業做到最好,希望大家對幫過你們的醫護好D,他們會更加努力工作!
cass回應:
點解依間診所D職員會張病人醫療過程寫晒出黎?病人咪冇晒私隱囉。

如果覺得阻你地收工,係咪應該唔接症呢?接左咁即係知道要加班,要職員加班,依個係醫生問題,職員應該向醫生反影啦。
再者,話病人冇講多謝或唔該,咁你收錢果時有冇多謝個病人呢?
用左一小時做小手術,我諗應該好平常,依家講緊係專科,收得比普通科貴就係因為病程專門左,睇症時間緊係會長左架啦,唔能夠怪個病人令你遲收工或要好感激你。ps你唔收錢就另計。

講到尾,都係錢。但診所職員張病人醫療過程咁講出黎,我就覺得唔係咁好,再注意一下私隱問題。
真不平則鳴回應:
不明有咩私隱問題? Cass你睇完知道個pk病人姓甚名誰咩?

睇私家睇唔起就咪鬼睇! 診所應將此女士加入黑名單, 睇完醫生唔俾錢, 下次應報警處理。$2750?! 醫生食餐飯都多過呢過數, 其實我覺得已收得好平, 呢個人完全不尊重醫生的尊業, 佢應該覺得俾少少錢要醫生包佢生養死莽。

又想有私家水準服務, 又唔想唔願俾錢, 仲想要投訴。投訴咩野? 投訴你自己想食霸王餐?


K回應:
如果你話你鼻咽無事就真係無事,不如你自己醫自己啦唔好睇醫生啦,命係你自己,唔係醫生的,醫生好人先走去同你照,佢為你好,唔照佢唔會有問題。你其實只不過想要一個頭痛醫頭 腳痛醫腳的醫生吧。
回應 不平刖嗚 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved