香港睇醫生網首頁
馬光漢醫生
Dr Ma Kwong Hon Raymond
註冊專科:
[ 耳鼻喉科 ]
Tel:
2529 8667
地址:
香港夏愨道18號金鐘海富中心第1期16樓1605-09室
專業資格:
香港大學內外全科醫學士
英國愛丁堡皇家外科醫學院院士
香港醫學專科學院院士 (耳鼻喉科)
香港耳鼻喉科醫學院院士
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
診症時間:
星期一 08:30-18:30
星期二 08:30-18:30
星期三 08:30-18:30
星期四 08:30-18:30
星期五 08:30-18:30
星期六 08:30-13:00
使用醫院或其他服務診所:
診所以外提供的服務:

  # 30737
CD 報告:
6/16/2020 6:56:40 PM
• 診症日期 : 2020年6月16日
• 求診目的 : 耳鼻喉疾病 耳珠底部有瘤
• 診金收費 : ~ $ 5000
• 輪候時間 : 需預約等候片刻
• 光顧經驗 :隨機方便嘗試
總評 3.6
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 5
診金合理 :
 5
經歷詳述:
大概一年半前發現左耳珠底部有一粒類似初起暗瘡的小粒,無特別處理下,近月開始變大得像恤衫鈕般的立體圓粒。先到公司醫保旗下的卓健普通科門診求診,普通科醫生建議切除,寫轉介信到耳鼻喉專科。由於是卓健集團,同日已有卓健人員來電跟進,建議旗下專科醫生及安排預約,在無相熟專科醫生及貪方便下,就安排了逢星期二上午會在尖沙咀亞太中心診所的馬漢光醫生。
第一次到診時,馬醫生只望了粒瘤一眼,就話:你都想割咗佢㗎啦!就叫姑娘了解下我張醫療卡批唔批到手術費,姑娘話等批,要1,2日。醫生就叫我先自己比按金,等醫療卡批到就會全數退回。我主動問如果唔批呢?至知咁就等如同意自己比錢。咁我話唔好啦!等批咗我先再嚟啦!馬醫生望都唔望我,就面黑黑將啲文件比返姑娘。由於轉介信已比咗呢間專科診所,所有手續唯有繼續。姑娘跟進態度正常良好,過幾日批咗,我再去見醫生,見到馬醫生時,佢第一句係問我邊隻耳仔?心諗,上次病歷無記低?答完左耳就叫我上床打麻醉針,但無問我有無藥物敏感,連姑娘都未入嚟,就叫我自己用手反起耳珠㩒住,方便馬醫生落針。之後姑娘先入嚟擺放所須工具,呢段空檔,馬醫生極速講咗句:呢個手術得2個風險嘅啫…傷口發炎同埋可能割完再番發。我即刻問:驚發炎即係不可濕水?佢先至答我唔得。我禮貌地問咁點洗頭?佢叫唔好洗。我問咁要幾耐唔洗?佢又話同你貼張防水膠布啦!即係無正面答我問題。
好快馬醫生就開始動刀,完成後只叫我一星期後覆診,同埋話開消炎藥抗生素,其他咩都無講解。
包括:我傷口縫咗4針。
一星期後覆診時……
睇情況是否須要洗傷口。
可以拆線未。
化驗報告內容。
以上全部都係姑娘講我至知。
綜合2次經驗,只覺得馬醫生好趕時間,嚟緊覆診我亦唔會抱咩期望,只能自求多福!
簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 診証時間極其急趕,快來快去
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
回應 CD 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved