香港睇醫生網首頁
麥耀輝醫生
Dr Mak Yiu Fai
註冊專科:
[ 牙科 - 牙髓治療科 ]
Tel:
2526 2101
地址:
香港中環皇后大道中48號萬年大廈5樓506室
專業資格:
香港大學牙醫學士
香港大學牙醫碩士(牙髓病學)
香港大學牙髓病學高級文憑
香港牙科醫學院院士(牙髓治療科)專科
香港醫學專科學院院士(牙科)
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
診症時間:
敬請預約
麥耀輝醫生名片
使用醫院或其他服務診所:
診所以外提供的服務:

  # 34038
S Chu 報告:
1/24/2022 9:13:45 AM
• 診症日期 : 2022年1月--
• 求診目的 : 專科治療 杜牙根
• 診金收費 : ~ $ 10000
• 輪候時間 : 需預約準時
• 光顧經驗 :其他網絡途徑
總評 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 10
診金合理 :
 10
經歷詳述:
我因為智慧齒橫生,頂住前面大牙多年,最近終於下定決心剝智慧齒,但前面大牙已經蛀到好深,好大機會要杜牙根。因為見麥醫生要排期,就見左另一位杜牙根專科醫生先,佢照完X光就話「兩邊大牙都要杜,全香港無人幫你補倒」……
最後我都係想等埋麥醫生,聽下佢睇法。麥醫生好溫文有禮,會開住iPad睇住牙齒解剖圖,同我解釋我兩邊大牙情況,唔似另一位醫生咁倉促。麥醫生話一邊好大機會要杜,但另一隻牙可能有救可以試下補! 我聽到好感動,好彩有睇多個醫生問 second opinion T__T
我因為之前搵另一位牙醫剝智慧齒嘅經歷太血腥暴力,第一次見麥醫生補牙時成個人不自覺震哂,腳都震到要用力夾住,我話我可能 PTSD /-\…… 麥醫生叫我聽住音樂,又為我夾手指 check pulse 同血含氧量,俾時間我冷靜。最後補牙成功,救到一隻大牙唔使杜~ 亦再去左兩次杜牙根,過程最痛都係打麻醉針嗰下,手術過程係無痛嘅。每次問問題,麥醫生都詳盡解答,令我對自己病情掌握得好啲。
收費專科黎講好合理,補大牙三千幾,杜牙根萬幾未到二萬。So far consult 過3位牙醫,麥醫生收最平。
今次救到隻大牙,我真係好感動。其實無論隻牙補到定要杜,我都好appreciate麥醫生起碼肯嘗試去補,俾個機會我隻牙 (佢話蛀嘅位都真係好難補)。成日聽有啲牙醫係咪都叫人杜牙根,麥醫生嘅醫德係我作為病人最欣賞嘅!
Take home message: 大家睇病真係要問多一兩位醫生攞專業意見,隨時可以救返自己隻牙唔使杜 T__T

簡評:
個人觀感- 詳盡親切、耐心施診
經歷過程- 醫生會清晰明確的講解其病情
推介意見- 值得向有需要人仕推介
回應 S Chu 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved