香港睇醫生網首頁

溫典炎醫生

Dr WAN TIN YIM, STEPHEN

註冊專科:
[ 普通科 ]
Tel:
2775 7373
專業資格:
香港醫務委員會執照 1979
提供醫療程序及手術:
General Practice
Physical Check up
Immunization
其他資料:
收費:
$100 - $180

緊急服務:
診症時間:
星期一 ︰ 0830-1300; 1630-2030
星期二 ︰ 0830-1300; 1630-2030
星期三 ︰ 0830-1300; 1630-2030
星期四 ︰ 0830-1300; 1630-2030
星期五 ︰ 0830-1300; 1630-2030
星期六 ︰ 0830-1300
星期日 ︰ 0830-1300
公眾假期 ︰ 0830-1300
使用醫院或其他服務診所:
診所以外提供的服務:

溫典炎醫生

  # 16041
會員  報告:
• 診症日期 : 2010年----
• 求診目的 : 骨骼關節
• 診金收費 : ~ $ 200
• 輪候時間 : 不設預約等候片刻
• 選尋原因 : 初次光顧
總評 1 / 10
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 1

溫典炎醫生 - 尋醫經歷詳述:

已經係2-3年前睇, 果陣岩岩公司比左張醫療卡, 佢係NETWORK內既醫生, 同時見幾個診所都好多人等緊, 只有呢間冇人等, 就入左去睇。
入到去睇溫醫生, 佢問我知唔知呢D PLAN比唔到D咩好藥我, 我果陣睇腳, 佢話點解咁遲先睇,又串下你。
之後叫我去第度照X光, 第日返黎去佢度拎REPORT啦, 點知溫醫生拎住化驗所既報告同我講: 呢份英文,你D後生仲叻過我架啦,你自己睇啦。

我真係好無耐,仲要呢次佢藥都冇比,都收左$20
之後冇人等既醫生,唔駛錢都唔會去睇。
簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 只知取藥付費,未能盡釋疑慮
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
溫典炎醫生

  # 1714
 報告:
• 診症日期 :
• 求診目的 :
• 診金收費 : ~ $
• 輪候時間 :
• 選尋原因 :
總評 1 / 10
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 1

溫典炎醫生 - 尋醫經歷詳述:

我本人係2010年9月21日去睇病 ,是用公司給我的醫療咭去睇 , 青依張咭我只須付 $ 20元費用 , 我一入到醫生房, 我好有禮貌咁說您好溫醫生 , 點知見佢黑曬口面咁望住我張醫療紙 , 他好惡咁問我知吾知依張咭有咩限制 , 我說知道,有d藥可能要加錢 , 我也說吾緊要我會加錢,只想睇好這個病, 之後他又吾出聲, 又吾問我咩吾舒服, 我感覺到佢因為$20元的問題, 講真我雖然是俾$20可睇醫生 ,但Manulife 都有錢俾反佢架啦 ! 點解要咁對d病人呢 ? 他大可不同Manulife 掛勾架 ! 無人拿支槍指住佢個頭去做 , 如果要做就要做好佢, 不然無病睇完你之後都激病啦 ! 不過我見你咁老, 都只好忍你,如果吾係我連$20都吾會俾你, 再問候埋你先走 . 不知所為的醫生 . 請都不要睇呀 >.<
溫典炎醫生

  # 1709
 報告:
• 診症日期 :
• 求診目的 :
• 診金收費 : ~ $
• 輪候時間 :
• 選尋原因 :
總評 2.3 / 10
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 5

溫典炎醫生 - 尋醫經歷詳述:

致各位,

今天, 去了看溫典炎醫生, 發生了以下經歷...
首先, 我用公司的醫療咭, 做了登記, 醫療咭是本人顧主向某保險公司買醫療保險, 由保險公司所發的, 從過住經驗, 只要付20元, 就可到各有和該保險公司掛勾的診所看病, 而過住服務過我的診所, 也是很不錯的!
今天, 當姑娘喚我的名字, 我便進房看溫醫生...
我坐下了, 但溫醫生一言不發, 只看著黃色的保險公司單上, 所寫的 $20 字樣...
我不知道溫醫生想怎樣, 過了大約10 多秒, 我便問口道: "醫生, 我的背部, 有點痒"
這時, 溫醫生也沒有作任何回應...
又過了大約 5秒多, 我便自己轉身, 把衣服拿起... 說: "醫生, 這裡啊..." (要注明的是, 這所謂醫生, 從來沒有叫我給他看)...
這時, 他便說, "幾耐架..."
我便回答, "兩三個月"
他便說: "為何現在才來看我..."
我便回答: "我以為是虫咬了, 但用了無比膏, 也沒有好轉..."
他說: "你做邊行... 有無食煙... 喝酒"
我: "無, 我做電腦的"
他: "哈... 以為是虫咬, 如果是 '以為' 也不用三個月吧, 好多人也是這樣... 三個月才來醫...我做了好幾十年醫生, 難道我吾識醫...比二十元都吾黎睇.... (大約罵了我幾分鐘)" 之後得出結論, 我是患了濕疹...
他: "濕疹, 吾好食海鮮.."
我: "是魚蝦蟹嗎??"
他: "你又 '以為' 了"
我: "海鮮... 不是魚蝦蟹, 是什麼"
他一時也沒有回答, 如果你們覺得以上的沒有問題, fine, 那麼要看看以下的了...
他呆了一呆, 便看著保單, 說: "你知否這醫療咭有好多局限??"
我想了一想, 覺得是錢作怪, 便說: "聽同事說, 可能要另作收費, 如果要用特效藥"
他: "他試過嗎?"
我: "我好少病... "
他: "係呀... 吾通做賠本生意, 我做左廿幾年醫生, 你可能要打針, 特效藥... 今次我吾想加你錢, 嚇驚你... 所以吾會比咁好的藥你, d 醫食左會眼訓, 有抗生素, 食完要來復診".... 又喃喃自語幾分鐘...
我: "ok .. ok ..."
他: "你出去啦"
我: "吾該醫生"
出了門, 內心十分忐忑不安, 這算是什麼醫生了!!!
如果他不想做醫療咭的生意, 大可不和保險公司掛勾, 犯不著向病者發氣... 如果他嫌錢少, 可以叫我另外加錢, 犯不著這樣對病人... 毫無醫德可言, 他說"吾通做賠本生意"... 也許他當病者, 只是生意.貨物而已!! 如果誰看了這文章, 仍看這溫醫生, 最好自求多福好了!!

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved