香港睇醫生網首頁
劉思樂醫生

劉思樂醫生

Dr LAU SZE LOK

註冊專科:
[ 牙科 口腔頜面外科 ]
Tel:
28514888
專業資格:
香港大學口腔頜面外科高級文憑
AdvDipOMS (HK)
香港大學牙醫學士
BDS (HK)
英國愛丁堡皇家外科醫學院口腔外科學院員
MOS RCSEd
香港牙科醫學院院士(口腔頜面外科)專科
FCDSHK (Oral and Maxillofacial Surgery)
香港醫學專科學院院士(牙科)
FHKAM (Dental Surgery)
香港大學牙醫碩士(口腔頜面外科)
MDS (OMS)(HK)
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
診症時間:
星期一 0900-1800
星期二 0900-1800
星期三 0900-1800
星期四 0900-1800
星期五 0900-1800
星期六 0900-1300
星期日 off
使用醫院或其他服務診所:
養和醫院
診所以外提供的服務:

劉思樂醫生

  # 37029
 報告:
• 診症日期 : 2020年5月--
• 求診目的 : 口腔牙齒 種牙
• 診金收費 : ~ $ 50000
• 輪候時間 : 需預約等候頗長
• 選尋原因 : 傳媒資訊報導
總評 1 / 10
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 1

劉思樂醫生 - 尋醫經歷詳述:

我都想分享一下我的經歷,早兩年前我帶爸爸去跑馬地那間私家醫院睇牙,先先是由姓李嘅部門主管替爸爸做檢查,之後就叫了這個劉思樂醫生來治療我爸爸的牙患,佢睇完話爸爸有好幾隻牙好差,需要脫牙,還建議爸爸剝完牙即時種牙,當天就即刻要做不能拖。佢助手仲嚇我地話宜家唔做,牙骨會委縮,之後就做唔到。結果我地被多番遊說後接受了治療- 剝牙+植4隻牙,埋單成差不多廿萬。爸爸手術後傷口持續痛楚,過了幾個星期,植的那幾隻牙開始唔舒服,周圍牙肉經常紅腫,咬東西都痛,後來更出現鬆動。打去醫院找劉醫生詢問,佢助手話醫生好忙,又話觀察下先。到了覆診時間,問他為何手術後牙齒這麼快就鬆動?佢竟然話係我爸爸本身骨質唔好令到植牙有問題,我問他為何骨質唔好還建議爸爸種牙?他支吾以對,愛理不理!佢之後提議爸爸將鬆動的植牙拆掉,重新再種,但要再收費用,我即時呆了。之後我帶爸爸睇另一個專科醫生,他看了爸爸手術前拍的 X 光片,話爸爸的牙槽骨根本不適合即剝即種,應該先脫牙等待牙槽骨癒合,3個月後才植牙,倘若即剝即種失敗率非常高。但當時劉醫生只說手術好簡單,沒甚風險,話即時種牙是最好最新的方法。劉醫生在網上好多報道,像是很出名,氹你種牙時講到天花龍鳳, 但手術過後付錢後完全唔係嗰回事,有問題發生只會推說係病人問題,還要你付錢去解決因他的失誤出現嘅問題。我在這裡奉勸大家一定要小心呢個醫生,唔好俾佢網上嘅虛假形象誤導。

簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 診証時間極其急趕,快來快去
推介意見- 本人絕對不會再作光顧

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved