香港睇醫生網首頁

陳亮國醫生

Dr CHAN LEUNG KWOK

註冊專科:
[ 婦產科 ]
Tel:
3113 3232
地址:
香港中環皇后大道中38號萬年大廈702室
Room 702, Manning House, 48 Queen's Road Central, Central
專業資格:
香港大學內外全科醫學士 1975
英國皇家婦產科醫學院院士 1981
澳洲皇家婦產科醫學院院士 1984
澳洲皇家婦產科醫學院榮授院士 1992
英國皇家婦產科醫學院榮授院士 1997
香港婦產科學院院士 1997
澳洲及紐西蘭皇家婦產科醫學院院士 1997
香港醫學專科學院院士(婦產科) 1998
提供醫療程序及手術:
Women's Health Check
Minimally Invasive surgeries
Assisted reproductive technologies
Sexual Dysfunction
Reproductive endocrinology
Reproductive medicine & surgeries
Sexual Dyfunction Treatment
其他資料:
卓健醫療體檢中心
香港金鐘夏慤道18號海富中心第1期16樓1605-09室
Tel:25298667
收費:
$830

緊急服務:
診症時間:
星期一 ︰ 0830-1900
星期二 ︰ 0830-1900
星期三 ︰ 0830-1900
星期四 ︰ 0830-1900
星期五 ︰ 0830-1900
星期六 ︰ 0830-1300
陳亮國醫生名片
使用醫院或其他服務診所:
養和醫院; 嘉諾撒醫院; 聖德肋撒醫院;
聖保祿醫院; 浸會醫院; 仁安醫院
診所以外提供的服務:
Test tube baby
Obstetric service
Gynaecological surgeries

陳亮國醫生

  # 23593
 報告:
• 診症日期 : 2017年1月--
• 求診目的 : 婦科疾病
• 診金收費 : ~ $ -
• 輪候時間 : 需預約等候片刻
• 選尋原因 : 初次光顧
總評 1 / 10
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 1

陳亮國醫生 - 尋醫經歷詳述:

病人因子宮下垂,陳亮國醫生安排準備做子宮切除手術。

但以下幾點做法本人疑惑:
- 醫生、護士未有即時按病人查詢告大約的手術費,醫生叫病人問護士,護士叫病人問醫生。

- 病人胸部同時照出有小硬塊,估計是乳線增生,陳亮國醫生轉介同一中心內的外科醫生跟進及建議做手術,即要多收一位醫生診金。但陳亮國是一婦科醫生,為何乳房同子宮不能由他一併跟進?及後,病人向另一位婦科醫生求診,他馬上指出:暫時無須做手術,因病人已過更年期,硬塊會按年縮小,但須要定檢查。病人已經年過60,要準備做子宮切除手術,陳國亮提出可做多一個手術,且由另一位醫生做,完全無提及硬塊會縮小,這令病人花更多時間求診,實在令病人辛苦及費解!

- 陳國亮向病人家屬用講解手術安排,用左一個近小時,過程中約有90%的時間直接或間接陳述自己的醫術精湛度,做過什麼管理層,在某某大學教人………浪病人及家人時間

- 病人決定不找陳亮國做手術,並取相關報告,護士跟著她手上陳醫生份野講:病人懷疑有子宮下垂…病人家屬追問:為何有懷疑情況?護士語氣大大聲講一大輪,病人病情都講一番,全無直接回答,在場也有其他病人,護士做法實不尊重病人私隱!另外,作為婦科醫生,子宮下垂有無都要懷疑?子宮下垂是一奇病嗎?

醫者父母心,無此心者,縱有多高才華也枉然!
病人已承擔很大困苦,若醫者再加重病人的負擔(時間,金錢,精神),何以稱得上醫者?此做法猶如在傷口灑鹽般低劣!

誰是醫者,誰是傷口灑鹽者,由網民定斷!

簡評:
個人觀感- 普普通通、中規中距
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
陳亮國醫生

  # 22601
 報告:
• 診症日期 : 2015年3月23日
• 求診目的 : 婦科疾病
• 診金收費 : ~ $ 1000
• 輪候時間 : 需預約準時
• 選尋原因 : 初次光顧
總評 1.3 / 10
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 2

陳亮國醫生 - 尋醫經歷詳述:

陳X國醫生(Dr Clemxxt Chan) – 中環萬年大廈

其實都唔想再提呢個醫生, 不過諗諗下.佢真係好無醫德..根本無心幫人…我真心唔想再有JM比佢影響到…浪費金錢同時間都唔係一個大問題..最大問題係佢會不斷打擊你….講到你好嚴重….出面D醫生係完全幫唔到你..只有”他”先可以幫到你成功懷孕…佢個人建議唔好看中醫..因為佢話d中藥係泥士種..唔知入面會污染了d咩....另外佢問我細個有無食過燕窩/雪烚膏..我話有..佢又話邊個煲..
答佢亞媽..佢話咁係你媽害了你….攪到你依家咁咁咁…(下刪數百字)

因為公司醫療卡關係, 又近公司, 所以約了2月尾第1次上去看。第1次見面時, 感覺還可以,第1次見面..用了45分鐘….入面有30分鐘醫生佢不停吹噓自己有幾勁.. 話自己係全亞洲第一批(or第一個)做試管的醫生喎, 佢話自己唔同出面其他醫生…佢既手法係會find out到你有咩原因/問題先會開始 treatment (iui/ivf)……由於我之前做過2次ivf已經有晒所有驗血報告, 驗AMH..佢又話唔UPDATE.(一年前)..佢話要重新驗過…ok fine.咁再驗啦..同時佢又話要做多次盆腔檢查..佢refer你出去做的.. 第1次total用了 $3600 (已經waive了診金$830 因為用公司醫療卡關係)期間不停踩幫我做ivf個醫生……不停講佢唔掂…又再次話自己先係最勁…

好啦..第2次再去..因為想看下出來d 報告如何..再去看他..由於上次佢話今次要叫埋先生來一齊見 及驗多次精…咁唯有再去啦….約好了下午4點驗精..去到姑娘先話lab 同事今日請了sick leave (語氣態度係超差的)…驗唔到喎….咁我同姑娘講..你同事今日請sick leave..咁點解早上唔打來通知? 佢態度超差話..今日全診所得我一個返工..我已經好忙…就算驗唔到精你都要來見醫生啦……個下真係火到來...我話如果先生驗唔到精..咁我先生可以唔駛專登請假來啦…係嗎?你打一個電話通知都唔打…之後可能診所當時有另外2個人等緊看醫生..醫生親自走出來道歉….呢個算….一場來到…當然繼續看醫生及聽下上次既報告啦….今次醫生叫我上床幫我做檢查 (聽心肺, 做柏氏抹片..胸部檢查)…檢查完.佢又話今次要驗血 (驗一個叫全面性病血液測試咁上下)..佢叫我同先生都要檢..呢個檢查每人$2700, 柏氏唔記得 $230 定 $280….先生下次要再驗精…除了驗精外.仲要驗下D 精有無細菌…($3120)..而我呢..就需要再去做胸部超聲波($800) 及聽到我心跳有少少雜聲. Refer我去看她個心臟醫生再檢查 (呢個大約$2000-3000)喎…即係今次如果做晒佢所提及既檢查我2公婆加埋差唔多要1萬蚊..當然我話要考慮下..因為之前做ivf時個位醫生講過…男人只需有幾粒靚精子就足夠..唔需要驗任何細菌…最後我決定今次只做自己既驗血+柏氏.再加鐵丸..埋單$3900..姑娘一聽到我話先生唔做驗性病時..即刻sale上身..話…下..醫生話suppose你地一齊做…
你依家分開咁點check.到問題…之後醫生剛行出來..姑娘即時同醫生講話我唔做checking….醫生當時一句回應…由佢..之後姑娘又話要幫我book埋心臟 & 胸超聲波..要依家收埋$...我好堅決話唔做住...姑娘一句…我都估到你唔做ga la…我一句回應佢…唔得?佢唔敢再出聲…anyway,…第2次見面完畢..另外今日開了鐵丸比我..因為我上次驗血報告有缺鐵性貧血)…

P.S 埋單時姑娘話$5XXX蚊. 我心諗無理由咁貴..問佢拿張單來看…佢已經黑面話等等..print好了比我時都好晦氣..anyway.唔理佢…我見到佢收了我診金 $830 同預收了先生下次驗精 (普通checking 個隻) $400.,,.我話我用醫療卡ga 喎…佢先話係喎…一句唔好意思都無…另外預收$400個度我都由佢..無出聲…

第3次 (上星期)- 最後一次,去到登記處, 我同姑娘講未來m..可否驗了孕先..先生唔驗精住..她個樣萬不情願咁比個樽我…之後等了1粒鐘..可以入去見醫生…醫生個樣好冷淡話.你應該懷孕了,有2件事要同你商量..第1你打算係邊度生? 政府>? 私家 ? 我話未決定…佢即時黑面話….我同你講…生仔最好開刀….開刀包快靚正….順產有好多風險…………(下刪數百字)…感覺佢想叫我比佢開刀…之後我問醫生 now 有強烈谷m feel正唔正常..佢話: 哦..咁即係肚痛啦…肚痛就即係有可能宮外孕…(下刪數百字.)..佢講到好誇張….好危險….你如果去政府生..就快d去急症…我問佢咁上次你開比我d鐵丸仲可以食嗎? 佢好串話…我唔知仲食唔食得…你打算出去看其他醫生..就問返其他醫生啦..你都要令佢地happy...(意下之言, 即係因為我令佢好唔happy) 最後..佢寫了封信比我..叫我自己盡快去急症喎..佢再幫唔到d 咩……當時已經心諗..不會再看他..便由佢….最後出去埋單時….姑娘叫我今次診金…我話我用公司醫療卡..佢話你懷孕了…無得再用醫療卡…由於約了人都費事同佢再嘈….最後 $830豪比佢地…呢間野醫生有問題外..連姑娘都好有問題…..
簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved