香港睇醫生網首頁

[ 精神科 ] counselling skill不得 睇唔出有問題

發起人:Dodo發表於10/6/2018 4:12:29 AM
無醫德的醫生,他本身是精神科的醫生,又是公立顧問醫生,兼讀家庭治療。

通常家庭治療由心理學家執行。但本人見一雞兩味,又可得精神科意見又可得家庭治療意見,診金叫合理,就試下啦。同他講得好清楚擔心醫生叻開藥不叻做家庭治療,問他夠不夠經驗。他拍心口講無問題,但做就兩回事啦。但完全唔得囉,第一次見左成個幾鐘,無round up。病發左三日他都alert唔到出事。又嘔又腹瀉。

第二次前他見我再試下,點知加長埋個時間,見左兩粒幾鐘,只得我講,他完全唔俾意見,他講唔想刺激我喎。根本是counselling skill不得,睇唔出有問題,我中途都講自己已經唔舒服,仲扶住個頭暈暈地,但他竟決定繼續療程,我中間要去厠所抖氣,他仲講我講得唔夠多,想加長個時間。最後我病發了十日,情绪變勁差,根本他晤識睇client的positioning同教一啲方法同技巧去令病人穩定下來。唔夠counselling skill。

他只不过是考左版的精神科醫生,同心理學家差勁遠。後來我跟返正式的心理學家做治療,她用了差唔多十五分鐘去教您點relax,而且教埋返屋企可點做,根本不會出事。
回應Dodo
發表意見內容切勿包含侮辱、挑釁、捏造事實誹謗他人、粗言穢語或惡性字句
涉及相關敏感資料如姓名、電話、地址等切勿直接顯示

醫療事故探討
[牙科] 琺瑯質侵蝕變薄1/22/2024
[眼科] 姑娘的態度問題1/13/2024
[牙科] 感覺不良1/3/2024
[牙科] cool 牙的橡筋勁甩12/29/2023
[皮膚及性病科] 缺德醫生8/25/2023
[腦外科] 沒有耐性的醫生7/20/2023
[婦產科] 搞到我無左BB6/29/2023
[脊骨神經科(脊醫)] 親身家人3/28/2023
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved