香港睇醫生網首頁

[ 牙科 ] 曾牙醫收費

發起人:Miss. Wong發表於9/13/2017 6:51:35 AM
想洗牙想了很久,本人覺得在香港找一位好醫生是十分困難!眼看這位醫生都有不少推介就試試吧!
對於本人來說,打電話是第一關!要知道有些姑娘態度是可以很差勁的!
而接聽電話的那位不是太友善(Book時間的時候),但前一日打黎確認時間時又十分有禮貌!(不知是否同一個人)
約了9月2日(六)3:15p.m.洗牙,準時到了還要等大約55mins左右,洗了大約45mins。
(這裡只得一位牙醫助護,沒有人接代)
這次感覺良好,乾淨,不痛也不怎樣出血,每一步驟都說得很清楚。
最後給我鏡子,告訴我那裡有蛀牙,可以再約時間下次補牙。
是次收費HKD750-(之前問價錢是由HKD550起,補牙HKD5xx-8xx,可能敏感/發炎/特別情況會收貴些。)
收費價錢的透明度不足,沒有明碼實價,其實跟本不知道最後會收多少,收費準則是怎樣計算都是不會知道的。
(收費時不會直接告訴你價錢,會印在單上給你自己看。)
不過見這次體驗覺得不錯就介紹給我朋友試試看,但這次就有點不同了。
約了9月9日(六)1:00p.m.,等了大約一小時多。
這次洗得不是很乾淨,我看見友人有兩隻牙好像還有少許牙石。
另外,朋友沒有蛀牙,所以半年後再洗就可以了。他的收費HKD980-
第一: 又要再說---收費準則是怎樣計算?不知道。
第二: 友人看見單上寫了Medication $180 (以為是特別的藥物)
後來發現是corsodyl漱口水,因為她說我朋友牙肉有點發炎需要用。(這枝東東在北角一間藥房看見HKD79-)
***注意:真面目來了!
半小時後,朋友回到家發現家中也有這枝漱口水,打去想退回,感覺她已經很不友善,但說了OK!
5秒後打回給朋友說不可以,語氣不友善及提出如退回需要收取HKD200-行政手續費!.....一.一"
朋友說:咁都好格硬黎姐!
助護說:你鍾意點講就點講啦!
(朋友說和剛剛在診所那個人的態度完全雙反,很可怕!)坦白說,牙醫都算好!但收費不清楚!助護已經不用再多說了!
所以,因為這件事,我不會上去補牙,也不會再推介朋友光顧了!!
可能她們並不在意!大把客人都已經做極都做唔晒了,多一個唔多,少一個唔少!是嗎?完~
Florence Wong回應: 發表於1/17/2018 5:04:53 PM
非常失望!!! 三年前帶過阿仔去洗牙,感覺好好收費又合理, 所以今日叫阿仔自己再去洗牙,結果而家變成隨意開價, 說什麼看口腔情況開價, 結果收咗800蚊, 另外仲開咗支漱口水畀佢,最後埋單980蚊, 洗牙都成千蚊落樓, 真係大開眼界!
Jolie回應: 發表於7/22/2018 9:51:15 PM
因為見網上曾醫生有好多推介,便去嘗試洗牙。

醫生洗牙算是中規中矩,洗完感覺上也算乾淨。但因為兩件事,不會再光顧:

一,
洗左一半休息時,我好奇問:之前洗牙好似有一款紅色藥水,擦上就能見到牙菌斑位置?醫生面無表情答:這裡沒有。其實我無所謂,沒有就算啦。但此時,一旁姑娘串我道:那怎麼不去之前地方洗?

吓?頓時火大… 我只不過問一問藥水,對你好大侵犯嗎?

二,
洗完繳費,原本電話中所說的550變成800。原因是我箍緊牙,姑娘義正言辭表示在電話中已經說明:如果你牙齒發炎或有其他情況就會多收費。

我箍緊透明牙套隱適美啊!摘掉牙套,我的牙齒比普通人只不過多幾粒附件,這便中了所謂“講明”的“其他情況”了,坐地起價收多250。如此不透明的收費,讓人非常不舒服,對診所同醫生都喪失信心。

總體而言,如果正常收費550,並且更換一位得體的姑娘的話,會考慮再次光顧。目前情況,不會再光顧了。

建議曾醫生:用多收的250去搵一個好姑娘吧。
Tseng回應: 發表於10/5/2018 12:37:18 AM
首次光顧,打電話預約時,護士指洗牙大約$550,需要特別治療會更貴。

到步後,護士沒有解釋收費內容,直接洗牙。洗牙期間,服務良好。但所謂的consultation 服務,就只係話,有少少牙石係牙肉到,連有無註牙都無話我知。我本來一入去問佢我嘅大牙問題,佢都無主動為我解答。出黎俾錢時,護士要收我consultantion fee 200. 洗牙750。

我當時好唔想俾錢,只後都俾左。只好怪自己一開始無問清楚。但我想寫係到,同大家分享一下。因為我真係覺得收費唔合理,同唔清楚。
Ho回應: 發表於12/13/2019 4:32:54 AM
2019年仍然都係咁,死性不改。
強烈建議千奇唔可以睇城xxx嘅牙醫,經一事長一智,無論幾信任醫生嘅專業,都必須喺每個step問清楚價錢,飲恨嘅係咁遲先睇到呢個post。
我本身無睇開邊個牙醫,所以上網search,見到曾xx都幾多好評話手勢好,膽粗粗就打去book,問洗牙價錢,報$550,但話會因應口腔狀況有機會$600-$800,當時book翌日夜晚都有位,仲以為自己好彩。
去到等咗30分鐘先入房,醫生同姑娘都好好禮貌,令到我都放低警戒,洗完牙循例睇下牙齒狀況,我有2-3隻蛀牙,咁我就問埋可唔可以補牙,曾xx就話要照x光睇下蛀得深唔深,雖然我又無牙痛,加上之前2-3個牙醫補過都無需要照x光,但係由於我相信醫生嘅專業,就照啦,一般嚟講照x光都係$200-$400,我都無為意無專登問價錢,然後照完曾xx就建議我補2粒牙先,蛀得好淺嘅,另外2個深啲嘅位就再約下次,咁我就補啦,然後又蠢咗都係無問價錢,因為中間都覺得佢幾好,對佢有信任。
然後最後,整完所有嘢啦,出去俾錢,成張單$3450,姑娘無主動解釋啲英文醫學名詞,邊part係收幾錢,雖然嗰下都覺得咁貴嘅,但基於太耐無睇牙,以為係市價已經變到咁高,加上都整得夜啦,碌完卡我就走咗。
返到屋企先逐個item check,結果係洗牙$800,x光$850,補牙每隻$900,因為我上年先箍完牙,牙齒狀況都keep得ok,只係牙肉係有少少發炎,無其他口腔疾病,但係洗牙竟然係收咗最高嘅$800,而照張x光唔知部機有幾勁要咁貴,醫生同姑娘叫我照時竟然可以隻字不提,另外補牙,其中1隻係前牙,只有1-2mm size嘅蛀牙,都收$900,另1隻係第二大牙都尚可理解。
成個收費係比一般診所貴咗大約30%,而醫生同姑娘都有意欺瞞病人,好無醫德。
回應Miss. Wong
發表意見內容切勿包含侮辱、挑釁、捏造事實誹謗他人、粗言穢語或惡性字句
涉及相關敏感資料如姓名、電話、地址等切勿直接顯示

醫術醫德探討
[牙科] 琺瑯質侵蝕變薄1/22/2024
[眼科] 姑娘的態度問題1/13/2024
[牙科] 感覺不良1/3/2024
[牙科] cool 牙的橡筋勁甩12/29/2023
[皮膚及性病科] 缺德醫生8/25/2023
[腦外科] 沒有耐性的醫生7/20/2023
[婦產科] 搞到我無左BB6/29/2023
[脊骨神經科(脊醫)] 親身家人3/28/2023
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved