香港睇醫生網首頁
[ 會員#12252 ] cheungkaichau

大腿和小腿肌肉疼痛持續數月

三年前右腿股骨斷過,然後前年冬天整條右腿疼痛不止,感覺由髖關節開始一路到踝關節每一條肌肉都痛到冒汗,只能靠止痛藥撐過兩個月,期間去睇過急診睇過私家骨科,照過幾次X光都話唔系骨頭既問題,只系比d止痛藥,都比唔到一個確切既答案我。後來慢慢自動痊愈。
舊年9月尾開始又疼痛發作持續一個月,后稍微緩和,但系都未好嗮,最近幾日OT多咗之後又開始發作,又要靠止痛藥入睡。
呢個問題真系嚴重困擾我,我都唔知應該去睇邊科。想問下我呢個到底系乜原因應該去睇邊科?
劉柏偉脊醫回覆:
 1/16/2013
本人明白您因為腳痛的問題及其帶來的煩惱. 股骨骨折可帶來很多的影響. 我並不了解[您為何有股骨骨折, 怎樣弄傷, 其程度,和骨折的折位和復原的狀況, 只能夠簡括地說股骨骨折癒合後可能會引致長短腳, 令肌肉受力不平衡, 已產生痛楚. 之前的骨折又或令身體遷就身體一邊的力, 令肌肉長期勞損. 又或者受傷時或其後令盤骨都有移位, 令某一邊肌肉受力不均, 產生痛楚...
您詳細的狀況需要做一個檢查和所有肌肉測試才能為您評估, 也應該帶同舊有的X光片給脊醫作詳細的分析, 分析過後會告訴您我們可否幫到您, 萬一不能幫上忙也會轉介您到有關的科目.


希望以上能解答您的疑問.



健康.


劉柏偉醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved