香港睇醫生網首頁
[ 會員#30503 ] Billy

最近感覺呼吸淺,有時候需要用力深呼吸

病患者男 - 27歲

最近有啲鼻塞同咳,睇左醫生,話係上呼吸道感染開左藥食。食完之後冇點咳,依然有少少鼻塞。但我本身都鼻敏感,而且唔係嚴重。

但去到前日夜晚個陣,突然之間覺得唞唔到氣甘,訓低做複式呼吸,唔知係咪驚得滯,開始好似過度換氣甘手同面麻麻地。
跟住我企起身行左一陣,慢慢舒緩返,呼吸都舒緩返。

之後我keep住感覺呼吸都係淺淺地,唔會成日話唞唔到氣。去到有少少窒息感個陣,做返腹式呼吸都可以舒緩。同時我feel到個人嘅注意力冇甘集中,好多時都係呆住甘,而且易怒。好驚係心血管疾病,但又冇話身體痛,淨係呼吸淺淺地甘,我本身BMI都有34,唔sure係咪肥導致呼吸唔順。但甘明顯唞唔到氣係第一次,見到自律神經失調個症狀又唔係完全吻合。

想請教下我呢個case係應該睇醫生定係做體檢?
P.S. 我兩個禮拜前開始減澱粉,夜晚多數都唔食飯或其他精緻澱粉,唔知關唔關事
陳穎鈞醫生回覆:
 3/25/2024
Billy 你好, 多謝你的提問
根據你提供的資料, 我想你應該向自己的家庭醫生求診, 徵求診斷及相關檢查的需要!
謝謝! 祝早日康復, 身體健康!

耳鼻喉專科 陳穎鈞醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved