香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Tobyching

尾龍骨痛

病患者女 - 31歲

5月底 返大陸因為坐電單車 比鐵架"銀"親or"燉"親,返香港有照過x光,佢話尾龍骨最尾個節彎咗啲!!佢淨係開咗止痛藥同埋藥膏比我,但係完全冇作用!佢亦都叫我去做物理治療 但係我冇去到!!而家坐低起身都好痛,時時刻刻都痛!請問我可以點樣做先至啱?
Toby 妳好,

看來妳X光所見到的,應是我們脊椎骨最尾一節,叫作"尾骨coccyx"的骨折,尾骨骨折通常是因為意外受傷時撞擊到尾骨位置造成的,坐着會很痛,任何動作如果移動到尾骨附近的肌肉也會觸發疼痛,很痛的甚至會影響大便。從X光上要留意有沒有移位或脫臼錯位的問題,嚴重的需要進行復位,處理不好,疼痛會持續很久,或者演變成"慢性尾椎痛coccydynia"。一般來說,要注意無時無刻也不要踫撞到患處,坐下時也要坐在充氣的水泡上,保持大便暢通,避免便秘,大約一至兩個月,大部份都會慢慢痊癒的。

建議妳可以找一找骨科醫生作一個詳細的臨床檢查,仔細檢查一下骨折的部位有沒有移位或錯位的情況。謝謝妳的提問,有問題請再提出!

祝妳早日找出原因和根治的方法!

劉新榮醫生上
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved