香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] cherry

年青時患過肺癆

病患者女 - 50歲

醫生好,本人在年青時患過肺癆,當時係無咳嗽的,可能當時太操勞。
並在政府食藥,醫左成年才叫停藥。近日因同亞媽操吵,當日已開始咳,夜晚瞓平人時更咳,好似係氣管問題,因一索氣就咳,一咳是不停的,咳時,索到胸骨都痛,瞓唔到,隔日去睇醫生,醫生表示係氣管問題,又有些敏感,開了藥化痰咳藥水,氣管藥,敏感藥,食藥後,少咳左,少左嗰種一索氣就咳的情況,但條氣管好像很多痰,再睇諗住清一清埋,但之後,感到依然很多痰,但好像不是在氣管,是在胸肺入面,呼吸都感到入面有噪(痰聲),不知是氣管還是肺入面問題,咳已少左好多,但因入面噪,所以去咳令痰出來,而家好擔心再有肺癆,照情況會有機會嗎?自己又要點做?有需要睇胸肺科?希望醫生給意見!
久咳不癒,又多痰,要看呼吸科醫生詳細檢查了。肺炎或氣管擴張等病都有可能。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved