香港睇醫生網首頁
[ 會員#29336 ] Karen

係咪看精神科?

病患者女 - 21歲

Hi醫生

由2020年7月開始有心跳快,佢係頸個到跳動,跳一段時間就冇野。每隔幾個月黎一次心跳快

2021年1月有幾日暈,冇力,血糖低,心跳快,噁心感,吞口水,訓教喉嚨有野上黎,胃口下降,腸敏感便秘肚瀉交替,體重下降,肚脹,放屁,腸鳴,腸咕嚕叫,排便緊張,胃動力不足

試過2次心跳200,手腳麻入院,一次話上心房跳得快,一次話心跳跳得快,心臟科醫生看心臟結構正常,24小時心電圖正常,胃鏡少少發炎,腸鏡痔瘡同腸敏感。

中新冠個陣都有胃酸刺熱,心跳快,呼吸困難好似氣促,全身緊繃,全身緊張,坐立不安,心電圖 x光正常

2022年11月早上起床,肚扁,肚脹,行路冇力,心跳快發作幾日,全身緊繃,全身緊張,手腳麻,心口啫住,心口壓住,心口悶悶,心口砰一下,腸胃啲血向上衝,緊張個陣血液流動發熱,照心電圖正常。

今年症狀嚴重左,發作變得頻繁,試過一日24小時都緊張,行街心跳快,腸胃發冷,由朝到黑打嗝,脹氣嚴重,胃口時好時壞。玩手機同看片都全身冇啦啦緊張,視力好似加左一層,唔集中。有兩次耳鳴,心口成日唔舒服,氣血唔夠同氣短。行樓梯成日緊張,會留意自己呼吸。有時口水分泌好多,會留意口水。有時覺得自己缺氧。冇啦啦胃酸分泌好多,一緊張胃酸就刺激腸胃。試過由醫院番屋企,心口個到收縮咁。有兩次行街覺得隻腳啲血向上衝,腸胃好多氣,停低覺得隻腳放鬆左,個人冇力咁行下停下咁行番屋企。近排心跳快完會覺得腰痛頸痛。前日覺得個腸胃好累好沉重咁,食野中間肚仔痛。有時覺得肚仔左右隱隱痛,有刺痛既感覺,有脹痛,個腸胃feel到好亂。手腳同肚仔同心口都有肌肉跳動。個人成日覺得好累冇精神。自己本身都有低血壓,手腳冰冷,經痛,失眠既問題。有時候會想嗜睡,出曬手汗腳汗。

想問仲洗唔洗做檢查?(例如再做腸胃鏡,全腹部CT)


感謝你的查詢,從你一系列的身體的不適,可以感受到你困擾的程度。相信你已經見了不少的醫生,有沒有醫生懷疑過你是焦慮症或身心症?如果已經進行了初步的檢查,例如驗血、心電圖、腸胃鏡等等,仍未能解釋你的生理不適,那麽便更大機會是情緒出現了問題。當然身體不適跟情緒困擾是一個雙向的關係,可以互為因果,所以基本的檢查還是須要做的,這有助於我們排除常見的問題,例如貧血或甲狀腺失調問題。

至於有否須要再做腸胃鏡或全腹部CT 或其它檢查,我的意見是你可以先向精神科醫生求診,嘗試先讓焦慮情緒穏定下來,再觀察一下身體的狀況才作決定。身體的不適有可能隨著焦慮情緒的減緩而減少。
祝你早日康復!
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved