香港睇醫生網首頁
[ 會員#27851 ] Na

一邊牙痛

病患者女 - 34歲

醫師們好,幾個月前脫咗一邊嘅智慧齒,剛剛脫嘅時候都冇咩大問題,直到大約兩、三個月後發現脫智慧齒嘅個邊其中一隻牙有少少抽住痛,時而痛楚加劇時而又唔痛,本來都預約咗去睇牙醫,但後來卻不幸確診新冠,確診後發現隻牙比之前痛咗,到新冠康復後返工,經常要熬夜又因新年期間食得多煎炸食物,依家直頭成邊牙都有少少痛,但變成最接近智慧齒嘅個隻牙最痛,痛到連牙骹都痛埋,而另一邊未脫智慧齒嘅則冇呢個問題,請問是否因為脫智慧齒而引起的?脫智慧齒而引起鄰近嘅牙有痛楚呢種情況屬正常嗎?謝謝
多謝你的查詢,有鑒於閣下不適位置接近之前脫智慧齒的位置,建議可找牙醫覆診,臨床診斷問題的所在,看看是關於脫智慧齒後的情況還是其他牙齒出現其他狀況。

正常而言脫智慧齒後主要是傷口不適腫痛大概數天至一兩星期,比較少牽涉牙骹及長達數月後仍有不適。但在某些特別情況如張口範圍比較大或長時間,過程中可能會有牙骹肌肉或
韌帶輕微勞損情況。也有可能因為咬合出現輕微變化而不適應情況。

實際建議治療還是需要臨床判斷,建議及早尋求牙醫協助,確認不適的原因,評估問題的源頭不是出至於其他牙齒。希望你早日康復!
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved