香港睇醫生網首頁
[ 會員#23478 ] Mike

中風後遺症?

病患者男 - 21歲

我今年21歲,喺我大若十六歲嗰陣時,我朝早喺屋企做緊中文SBA,跟住隻右手寫寫下字突然之間麻痺跟住到個嘴歪,然後想叫救命講唔到野,呢啲情況喺幾分鐘之內慢慢回復正常,但係我屋企人唔肯帶我去睇醫生,我好後侮嗰陣點解唔call白車。事後我都求左屋企人成個月先肯帶我去做咗檢查,但係都唔係針對中風嘅檢查。我做過MRI CT 腦電波 抽血 驗尿 一切都正常,但係我都係覺得可能留低左一d神經既損傷。

我有好嚴重既鼻敏感,而且好鐘意食辣。最近我覺得自己條脷怪怪地有種好鞋既感覺同埋我一飲水既時候好似濁到既感覺但係又冇咳嗽反射,所以我懷疑緊會唔會係中風導致吞嚥障礙跟住個咳嗽反射都弱埋,我真係好擔心自己之後要插胃管食野。我而家有埋焦慮仲要食緊藥,希望有醫生可以幫到我。
在這年紀中風或短暫缺機會非常之少,再者之前做MRI正常,除非有天先血液凝結有問題,可以做血液測試看看有冇,否則不用擔心,另外本身焦慮也可引致身心病,病可以覺得周身唔舒服
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved