香港睇醫生網首頁
[ 會員#27927 ] Giselle

由驚恐症變咗躁鬱症

病患者女 - 24歲

醫生你好,我喺四年前有一段唔開心嘅時間,演變左做驚恐症。一直食血清素,但都唔穩定,會驚一人出街,會驚暈。由lexapro, fluoxetine, zoloft都食過,食左4年ssri。

轉左醫生之後,醫生話我嘅情況可能係bipolar,佢話正常驚恐焦慮食ssri四年都未好,就可能要轉方向。
但我情緒好平靜 冇咩脾氣 冇突然hyper
佢話過個「躁」可以演繹做「驚」!
我聽到一頭霧水

下次複診冇改善可能要轉情緒穩定劑,請問會有這情況的嗎? 謝謝。
你好Giselle , 謝謝你的查詢!

抱歉在沒有正式評估,不能確定你的診斷, 聽落有點匪夷所思。

究竟是你真的沒有輕躁hypomania 或者躁狂症狀 mania 所以被誤診Bipolar Disorder? 抑或是你真的有以上症狀而之前的醫生和你沒有留意到? 其實這些情況也是很常見的。

同意的是如果試過三四隻血清素也沒有反應,應要重新檢討診斷,也有可能驚恐症是其他 情緒病的共病症狀。但如果血清素系列不適用,不一定是診斷錯了,也有很多其他藥物系列或者配搭心理治療選擇醫治驚恐症。

最後建議如果你還有疑問, 其實可以找尋另一個專家精神科醫生做過更加詳細的評估來釐清以上的疑問, 如果診斷確定了, 方向會更加清晰明朗而不會走咗之前啲冤枉路。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved