香港睇醫生網首頁
[ 會員#27851 ] Na

智慧齒口腔問題

病患者女 - 33歲

醫師們好,我嘅牙醫話我其中兩隻智慧齒有蛀牙、發炎等問題,想幫我脫掉,但我想請問發緊炎嘅智慧齒可以即刻脫嗎?我家人講之前佢脫智慧齒嘅經歷,話蛀得愈深愈易脫,真的嗎?脫智慧係咪上下一齊脫會比較好?

另外,雖然我好努力每日刷牙兩次、用漱口水用牙縫刷,但依然有好多口腔問題,例如牙肉腫痛、牙菌膜等,請問關唔關智慧齒事?飲得多茶咖啡又會唔會令牙菌膜增多?漱口水聽聞會令口腔中益菌都殺掉,請問係咪真嘅?建唔解議使用?唔好意思問題太多,謝謝解答!
你好Na,

感謝你來信諮詢!

首先,智慧齒蛀牙或者發炎會建議盡快處理不要拖延。 即使發炎有症狀的時候,也可以進行脫除智慧齒手術。要注意的是,蛀牙越深越難脫除。最後,智慧齒通常會建議上下一齊脫除,因為沒對咬功能(non functioning)的智慧齒,會延長長出(over-eruption)並造成其他牙齒的損壞。

除了早晚刷牙之外,會建議你定期面見牙醫進行檢查和洗牙清潔(scaling and polishing)。因為好多潛藏的牙石 和 臼齒,是病人靠平常刷牙和自我檢查無法看見的。此外,不同漱口水有不同的功效,難以一概而論。一般含氟漱口水,在正常每日食用情況下,並不會有令口腔中益菌消除的說法。


祝安康

陳澔賢牙科醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved