香港睇醫生網首頁
[ 會員#27470 ] Maggie Tse

有關去牙髓治療專科杜牙根

之前去普通科牙醫睇症,我上面尾二果隻牙洗完後牙痛,照左X Ray話睇唔出有咩問題,去左專科睇話係牙裂,幫我杜左牙根,杜完之後一次,唔得,都仲係痛,再杜第二次換左藥,都係無幾耐,仲係有酸痛,之後再照x ray話入面有裂?咁點解第一次果時睇唔到?到第二次杜牙根都係唔work,話要脫牙,想問下係咪真係冇其他辦法?而家只係間唔中食野痛,唔可以封管了嗎?😭做牙套,謝謝
你好,多謝你的查詢。裂紋的確很難發現,一般是很深的裂紋才能在x光裡看到,通常要使用放大顯微鏡才能看到裂紋,有時更需要拍攝3D電腦掃描以作出最精準的判斷,評估牙齒的狀況。

牙齒即使杜牙根後仍然會有不適,如不適的情況已比起杜牙根前有大大的改善,那也只好先繼續把牙齒留下,「用得幾耐得幾耐」。

咀嚼時的壓力即使牙齒套上牙套,只可減少約七至八成的咬合力,咬到比較硬的食物時亦會影響裂痕加深或刺激到附近組織引起不適。如已套上牙套,但牙齒仍然有不適,需要拆除牙套再評估或重杜牙根,將會對牙齒造成進一步的創傷,未必幫到牙齒之餘有機會令情況更差。

一旦症狀惡化,影響咀嚼,那可能也只好考慮把牙齒拔掉,再考慮鑲牙的方案。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved