香港睇醫生網首頁
[ 會員#27702 ] ken wong

不知是否焦慮症,呼吸不順,胸部緊迫

病患者男 - 43歲

本人曾經試過兩次突發性透唔到氣咁,係突然發生,手腳發麻,要冷静個人調整一下先冇事,之後一段時間冇發生,但之前夜晚訓教試透唔到氣扎醒驚醒,但上星期一 16/5 訓落床,合埋眼後慢慢覺得呼吸好短促,想深呼吸都唔係幾得,要企起身冷静下,再坐住訓,但個呼吸已唔順,隔左日頂唔順去左急症室,留院一晚觀察心電圖,照胸部xray, 心臟超聲波,心跳血壓血氧及各樣驗血指數正常,心臟科醫生只叫我下個月門診覆診,但而家每日仍覺胸部好緊,氣喘,呼吸短,易攰,醫院醫生話我可能係胃酸倒流引起呼吸唔順,開左ppi 同Lorans 1mg 俾我,本身呢兩年係家庭管教仔女有好多壓力,好驚太太鬧,好驚阿仔入唔到好學校,好驚家庭經濟唔好,成日凝住自己有病不停上網search資料,好驚自己有絕症,有時好煩,躁疫情期間成日自我檢測驚中招,我唔知自己係米精神問題影響呼吸唔順,呢幾日一入浴室沖涼,搭升降機,同埋入戲院睇戲,尤其入戲院熄燈果一刻個人唔知點,都會呼吸唔順胸部壓迫,要慢慢調整呼吸先好D,我唔知自己夠竟係生理定心理出問題
你好,謝謝你的查詢。

請不用太擔心,你可以先行留意自己,最近是否經常處於特別緊張的情緒?其實在過去一年的日子,很多人也曾經因為擔心疫情發展,同時在家庭關係、子女發展、工作等層面上,都出現過不同程度難以維持平衡狀態的感覺,無形在精神上增添了不少壓力。

其實身體發熱、易醒、口乾、呼吸困難、有缺氧感、喘氣、胸口緊、四肢發麻等都有機會是焦慮症引發的身體反應。另外,有些人亦有可能由於緊張或焦慮的情況,不自覺地令到肌肉收緊起來,引起痛症或呼吸困難的感覺,這也可能是其中的一個解釋原因。

但當然需要先排除身體機能失調而引發的問題,而閣下已經做過多項檢查,包括心肺功能和驗血檢測,而且檢查結果亦全部正常。當時醫院醫生開出的藥物,例如Lorazepam 1mg,它具有鎮靜安眠效果,也可用於舒緩焦慮情況。不過長遠來看,如果你發現以上這些症狀和不適感持續出現,並且影響到日常生活,就有需要考慮及早尋求專業精神科醫生協助,作一個詳細的臨床評估是否患上焦慮症。

很高興看到你有嘗試自行調整呼吸,而得到改善。其實調節呼吸,身體局部肌肉進行緊縮和放鬆,體會放鬆後的感覺,學會以調控肌肉緊張程度,有助緩解焦慮緊張的情緒。

焦慮症是頗為常見的,透過調節血清素,維持於平衡狀態,妥善處理之後,大多數患者都能夠獲得改善。血清素亦不會導致上癮,所以無須過份擔心。

祝 早日康復
梁醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved