香港睇醫生網首頁
[ 會員#26678 ] Gingerling

血壓

病患者女 - 68歲

我媽媽一直有心血管疾病,在15-16年前做過通波仔,之後一直有定期在公立醫院覆診,半年前她心跳到砰砰咁,血壓又高到170以上仲心口痛,入咗公立醫院,醫生調教過藥,又做了血管CT; 結果唔駛做通波仔檢查。依家佢個心又話跳到砰砰咁,血壓有時去到170;最高上過210;去到急症室照x-ray, 做心電圖,驗血,一切正常。在急症室吃左血壓藥落返130-150 range, 醫生再調整血壓藥俾她。但是她都講久唔久都有砰砰咁,有時會有2-3個小時,血壓在呢段時間都會去到150-180左右,吃左血壓藥會降返130-150 rang,但是砰砰感覺冇小到,呢段時間都會有頭暈,胸悶的反應。再休息2-3個小時又會好返D。在急症室做左一切基本檢查,又住過院做觀察。我媽媽情況應該要做什麼檢查呢?
Gingerling 你好
心跳快或大力跟血管閉塞沒有直接關係。血管閉塞是心臟血管的問題;心跳快或大力是心臟神經線的問題。當然心情緊張憂慮的時候心跳血壓就會上升,最好在心平氣和的時候再量度她的血壓,才能準確評估。
至於心跳快或心跳大力,可以考慮做24小時心電圖,或坊間便攜式裝置,如 Alive cor 或Apple watch ECG App 等來記錄心跳快或心跳大力時的心律,覆診的時候帶回給醫生看。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved